fbpx

5 טיפים לקניית סניקרס לנשים

סניקרס החלו כנעליים לפעילויות ספורטיביות, אבל היום הן גם פריט אופנתי, גם עבור גברים ובמיוחד לנשים. הטיפים הבאים יעזרו לכן ליהנות גם מהטרנדיות של הסניקרס, גם ממקסימום נוחות וגם ממראה עכשווי ושובה לב, בזכות קנייה של הנעליים המדויקות ביותר לכל אחת.

1. מגוון צבעים

הטיפ הראשון של קניית סניקרס לנשים הוא לגוון. סניקרס לבנות הן הבסיס, בעיקר בזכות היכולת שלהן להשתלב היטב עם כל לוק כמעט. האלגנטיות שלהן משדרגת תמיד את המראה ולכן הן יתאימו גם לאירועים יותר מחייבים. סניקרס שחורות או אפורות מתאפיינות גם הן במראה ניטרלי שמתאים לאאוטפיטים שונים, וכדאי להצטייד גם בנעליים בגוון עם נוכחות מובהקת ואפילו יוצאת דופן, כזו שתמשוך את המבטים הרצויים – למשל סניקרס אדומות, צהובות וכו'.

2. יש גם עם פלטפורמה

אם גם את רוצה להיראות גבוהה יותר – וחובה להודות: עוד כמה סנטימטרים תמיד מייצרים רושם והופכים כל אישה בכל גיל לנוכחת יותר – הטיפ עבורך הוא סניקרס עם פלטפורמה. 

סניקרס מוגבהות מציעות מצד אחד נוחות מפנקת ומצד שני תוספת גובה בלתי מבוטלת, כך שמדובר בשילוב מושלם שמאפשר לך להתבלט גם בלי צורך בעקבים שמקשים על היציבה ועל התנועה, ותוך שמירה על המראה הנון-שלנטי והלא מתאמץ.

3. לקנות רק בחנות רצינית

טיפ חשוב נוסף לכל מי שרוצה לקנות סניקרס הוא לעשות זאת רק בחנויות רציניות ומקצועיות בתחום. החנות יכולה להיות סניף פיזי וגם אתר אינטרנט, אבל בכל מקרה כדאי לבחון אותה. פרמטר אחד הוא מבחר הדגמים, פרמטר שני הוא העיצוב של החנות (בין אם היא במרחב הדיגיטלי ובין אם בקניון או ברחוב) ויש כמובן דרכים נוספות להתרשם מאיכות החנות. קניית סניקרס אונליין מומלצת רק כשיש תמונות ברורות מאוד של כל נעל, מזוויות שונות.

4. מידה מדויקת

טיפ לכאורה מובן מאליו, אבל יש לא מעט מקרים שבהם נשים מתפשרות על מידה בגלל המראה של הנעל. התוצאה, ברוב רובם של המקרים: אי נוחות שגורמת לוויתור על הנעליים, יפות ככל שיהיו, כך שהן בעיקר צוברות אבק בארון. כשאת קונה סניקרס בחנות שיש לה מגוון רחב, תוכלי למצוא דגם שהוא גם יפה, גם מתאים למי שאת וגם מגיע בדיוק במידה הרצויה. אם הקנייה מתבצעת באינטרנט, אל תשכחי למדוד את כף הרגל, מהעקב ועד לקצה הבוהן או האצבע שלידו. באתרים הרציניים מופיעה טבלת מידות, ולפיה תוכלי לוודא שהדגמים הספציפיים שמוצעים באותה חנות אכן מתאימים למידותייך.

5. אפשרות החזרה

גם כשאת מקפידה על כל הטיפים הקודמים, עדיין ייתכן מצב שבו הנעליים פשוט לא מתאימות לך. בהתאם כדאי לוודא מראש שאפשר להחזיר את הסניקרס. מומלץ להעדיף קנייה במקומות שמאפשרים החזרה גם בחנות פיזית קרוב אלייך וגם באמצעות שליחה בדואר, ועוד יותר כדאי לקנות בחנות שמוכנה להחליף נעליים על חשבונה באמצעות שליח שיגיע לאסוף את הסניקרס הלא מתאימות ויביא לך דגם שכן תוכלי ליהנות ממנו.

השאר תגובה

דילוג לתוכן