fbpx

פארק המעיין במטולה נחנך מחדש בהשקעה של 850 אלף שקל

בהשקעה של 850 אלף שקל – 500 אלף שקל תרומת קק"ל בלגיה, 250 אלף שקל מפעל הפיס ו-100 אלף שקל המועצה המקומית מטולה.

צילומים: אנג'ו גוש/
צילומים: אנג'ו גוש.

השיקום בפארק המעיין היה בעיקרו חידוש האמפי, הנגשה וסידור השבילים, הסדרת מערכת המים והחשמל וחשיפת נביעה. כמו כן העבודות, שנמשכו מספר חודשים על ידי צוותים של קק"ל, כללו הרחבת הבמה, שתילת מרבדי דשא חדשים, ריצוף דרכי גישה, התקנת מערכת השקיה חדשה ושדרוג מערכת התאורה.

באירוע חגיגי שנערך ביום חמישי במעמד שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, יו"ר קרן קימת לישראל דניאל עטר, ראש המועצה המקומית מטולה דוד אזולאי, נשיא קק"ל בלגיה ז'קי בן זינו, אורחים נוספים ותושבי המושבה נחנך הפארק המחודש. האירוע המושקע כלל בין היתר ברכות, סרטונים, מצגת של תמונות היסטוריות, טקס הענקת אות יקיר המושבה ליו"ר קק"ל והופעה של להקות מקומיות. 

unnamed

מועצה מקומית מטולה, המושבה הצפונית, ציינה השנה 120 שנות התיישבות בנקודה אסטרטגית וחשובה. לפיכך,  קרן קימת לישראל, שחרטה על דגלה טיפוח וחיזוק הפריפריה, רואה חשיבות גדולה בתמיכה בהתיישבות.

"מטולה נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית במהלך השנה האחרונה, האירוע בפארק המעיין העתיק שחודש בזכות תרומה משמעותית של ידידנו מקק"ל בלגיה ומפעל הפיס החזירו עטרה ליושנה במלוא מובן המילה", אמר ראש מועצה מקומית מטולה, דוד אזולאי, "הפארק היה מרכז החיים במושבה בימיה הראשונים. כאן היה מקור המים, לכאן הביאו את הבקר וכאן הילדים שיחקו וכעת הוא יחזור להיות מרכז שאליו יגיעו התושבים וייהנו ממרחביו ומהאירועים שנערוך פה".

דילוג לתוכן