fbpx

פרישה – הצחקתם אותם: אושרי לוי ניצח את טובא – אייל וקראט את בענה

שני השוערים הלאומיים לשעבר, אייל וקראט בחצור ואושרי לוי בירכא עדיין לא נותנים לגילם להוות מחסום לאנרגיה שעדיין זורמת בגופם. 

אושרי לוי בן ה-44 יליד חצור עם עבר בליגת העל עם מכבי ת"א, הפועל באר שבע והפועל כפר סבא. הצטרף למכבי ירכא שרוצה להעפיל העונה לליגה ב'. לוי וקבוצתו בה משחקים גם, אור בן סימון ודרור ישראל ששיחק בעבר בצפת ניצחו בטובא את המוליכה,4:1 ונצמדו אליה בטבלה. למרות ההפסד, טובא עדיין מוליכה את הטבלה בצוותא עם הפועל דיר אל אסד. 

אייל וקראט שיציין בעוד חמישה חודשים את יום הולדתו ה-45 שב לקורות השער בחצור לאחר הפסקה של שנה במהלכה סייע לממבע הגולן להעפיל לליגה ב'. וקראט שוער עבר בהפועל ק"ש, מכבי חיפה, שמשון ת"א מכבי כפר קנא ובית"ר צפת מביא עמו המון ניסיון. וקראט שמר על רשת נקייה בניצחון הביתי של חצור על צעירי בענה,0:3. לחצור כבשו: בן שמואלי, מאי מלול ומאור בן נפתלי.

לאחר 2 ניצחונות רצופים, שבה מכבי קצרין/הגולן להפסיד. במשחק שנערך בחצור, הפסידה קצרין להפועל בני חורפיש,4:2. המחזור הבא ייערך בעוד שבועיים (משחקי גביע): משחק העונה של הליגה של הליגה ייערך בטובא שתנסה להתאושש מול הפועל דיר אל אסד הצמודה לה בטבלה עם מספר נקודות זהה,12. חצור תתארח אצל חורפיש. מכבי קצרין בתרשיחא.  

          צמרת ליגה ג' – מחזור 5
  1. הפועל טובא    12 נק'
  2. דיר אלסד        12 נק'
  3. מ.ס. חצור       11 נק' 
  4. צעירי ירכא      11 נק'
דילוג לתוכן