fbpx

צפת ממשיכה להתחזק – החשש שנבחרת החלומות תהפוך לנבחרת בלהות

בקבוצת מ.ס. צפת ממשיכים לבנות קבוצה לקראת פתיחת עונת המשחקים 17/18 באוקטובר הקרוב כשהמטרה אליה מכוונים להגיע לפליאוף העליון המוביל לעלייה ללאומית. 

345

ראש העיר, אילן שוחט וממלא מקומו, ארקדי בארסט המטפל בתיק הכדורסל נתנו את אישורם להנהלת הקבוצה להכין קבוצה חלק העליון של הטבלה. המאמן שלום (פופי) חדד, היה מעורב באופן אישי בהבאת שחקני רכש חדשים על חשבון שחקני מפתח מהעונות החולפת שלא ימשיכו בעונה הקרובה, בראשם האמריקאים של הקבוצה.  

לאחר שסיכמה עם שחקנה הגבוה, הסנטר מתן סונגו לעונה נוספת וצרפה לשורותיה את לירן שוורצוולד ועופר דיגמל שהבריז לה בעונה החולפת, צירפה צפת שחקנים צעירים ומוכשרים שנחשבו בקבוצותיהם כדור הבא של הכדורסל.  

קבוצתה של צפת נחשבת במושגים המקומיים כנבחרת חלומית. בקבוצה הוחתמו עד כה: תום סלוצקי ששיחק שנה שעברה בהפועל עפולה מליגה לאומית. שגב גרליק ורז מור. טל חדד אחיינו של המאמן חדד, שב ממסע הנבחרת באליפות העולם בסין ואמור להיות בעונה הקרובה כאחד מהשחקנים המובילים. עוד ימשיכו בקבוצה, הוותיקים: שי קדוש ותומר ביתן.   בקבוצה ממתינים כעת להגרלת המשחקים לעונה הקרובה כשהתקווה שנבחרת החלומות המקומית תעשה את המוטל עליה ולא תהפוך לנבחרת בלהות. 

דילוג לתוכן