fbpx

קיבל את הפיקוד: רן קינן (ינקו) שניהל את בית הספר ללגוסטיקה בצה"ל ינהל את הרב תחומי בצפת

חודשיים לאחר עזיבתו של עופר זעפרני את הרב תחומי בצפת לטובת ניהול בית ספר בק"ש, התמנה מנהל חדש לבית הספר, כך בישר ראש העיר צפת שוקי אוחנה בדף הפייסבוק שלו.

רן קינן (ינקו), עד לא מכבר קצין צה"ל מוערך בדרגת אל"מ שניהל ופיקד על בית הספר ללוגיסטיקה בצה״ל, כמו כן אחראי על העתקת הפעילות מצריפים לעיר הבהדים, שימש כמפקד קורס קצינים בצה״ל, ממובילי הכנסת הטכנולוגיות החדשניות בעולם לחייל הלוגיסטיקה, בעל תואר שני מהמכללה לביטחון לאומי ותואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת. הוא בן 50 נשוי ואב לקצין וקצינה.

בימים האחרונה בצל מגיפת הקורונה הוא משלים את בניית מפקדת הקורונה ברמלה. העיר צפת לא זרה לו ולמעשה הוא סוגר מעגל עם העיר בה הוא שירת עד לפני מספר שנים בפיקוד הצפון כסגן קצין לוגיסטיקה פיקןדי. "נפגשתי עם קינן והתרשמתי מאוד מניסיונו, הרקע בעבודה עם אוכלוסיה צעירה, החינוך לערכים ומצויינות, ניהול מערכות גדולות ומשמעותיות והשאיפה למצויינות", אמר ראש העיר, שוקי אוחנה שהוסיף:" קינן הינו מהדמויות המובילות בעמותת ׳הבית של רונית׳ לשילוב בעלי מוגבלויות בפעילות אחר הצהריים וניסיון עשיר בחיבור צעירים לתעסוקה בחברות הגדולות במשק!".

לטענת אוחנה קינן הרשים מאוד גם את מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון וראשי רשת עמל. "המנהל החדש יחבור לצוות המקצועי האיכותי בבית הספר הרב תחומי על שם מנחם בגין", אמר אוחנה שהודה לעידית ברקוב חדד על הובלת בית הספר בתקופה האחרונה (מאז החלו הלימודים)יחד עם הצוות הניהולי.

השאר תגובה

דילוג לתוכן