fbpx

קנייה של ארון נעליים הביתה

ארון נעליים 

לבני משפחה רבים ובעיקר לנשים יש המון זוגות נעליים. אחת הבעיות היא כיצד לאחסן את זוגות הנעליים, אם להשאיר זאת בקופסאות, להניח את הנעליים זו לצד זו, או לקנות ארון נעליים. ברוב המקרים המגמה היא לקנות ארון נעליים על פי הגודל הנחוץ עקב הכמות הגדולה של הנעליים, או לחלופין להזמין ייצור של ארון שגודלו תואם את האפשרות על קיר מסוים וכך יהיה מקום להרבה מאד זוגות נעליים. בהתאם להחלטה, מזמינים את הארון בגוון הרצוי, או לחלופין קונים ארון מוכן באחת החנויות של DIY. 

לקראת סידור הנעליים בתוך הארון החדש, בוחנים כל ההיצע של הנעליים, סנדלים, כפכפים לנשים, נעלי ספורט, נעלי עקב בשלל צבעים ועוד. זו ההזדמנות לעשות סדר בנעליים, להעביר לתרומה את זוגות הנעליים שכבר לא נועלים ולהשאיר רק את הנעליים הנוחות שנמצאות בשימוש. בדרך זו מצמצמים באופן משמעותי את כמות הנעליים בבית וגם עושים מצווה לציבור הנזקקים. 

מסדרים ארון נעליים חדש 

לאחר מכן תוחמים את ארון נעליים החדש ומייעדים את חלוקת המדפים שיהיו לכל אחד מבני המשפחה. כך יש מדף שהוא של הבעל, מדף של האישה ומדף לכל אחד מהילדים. בתום מלאכת הארגון והסדר פתאום הכול נראה כל כך יפה ופרקטי שאומרים, למה לא חשבנו על כך קודם. עם זאת כולם יודעים שכדי ליהנות, צריך לשמור על הסדר ולהניח כל פעם שחוזרים מהעבודה, מהאימון או מכל מקום אחר את הנעליים על המדף הספציפי של ארון נעליים ולא ליד זה, דבר שיחזיר שוב את ימי האי סדר בנושא הנעליים בבית.

נעלי נשים 

אם מדובר בארון סטנדרטי ולא בארון גדול וקומפקטי, קיימת סבירות גבוהה שהמדף אינו מספיק עבור נעלי נשים לאישה ולכן עליה למצוא פתרונות יצירתיים. בשלב ראשון היא מניחה על המדף שלה את כל נעלי העקב כך שהן יהיו מוכנות ליום יום. מעבר לכך היא בוחנת את רמת הצפיפות על המדפים של הבעל ושל כל אחד מהילדים ואם יש מקום היא מניחה זוג נעליים בכל מקום פנוי על המדפים וכך לפחות היא מוצאת מקום לרוב הנעליים שלה. 

לעיתים זה למורת רוחם של בני הבית האחרים, אך זה קורה ברוח טובה. או לחלופין היא מחליטה לקנות ארון נעליים נוסף רק עבורה ולמקם אותו ליד הארון הנוכחי, או במקום אחר במרפסת השירות כך שהוא לא יפריע למעבר בחיי היום יום. 

קונים נעליים חדשות 

העובדה שיש מקום לנעליים נוספות או אין מקום, היא נקודה מכרעת אם האישה מעוניינת להעשיר את ההנעלה שלה. אך כשהיא רואה דגם מנצח בחנות או באתר האינטרנט, היא לא חושבת פעמיים וקונה את הנעל המיוחדת שהיא מצאה שנמכרת במחיר מבצע ולכן העסקה היא כדאית ביותר. בדרך זו היא חייבת ארון נעליים חדש להנאה מושלמת מכל שלל הנעליים שלה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן