fbpx

רה"ע צפת:"ניסיון הפיגוע ברב שמואל אליהו לא מקרי" נהגו של הרב נפצע בידו מיידוי אבנים

יממה לאחר שהרב הראשי לצפת שמואל אליהו נפל קורבן לאלמונים שהשליכו אבנים לעבר רכבו בעת שעשה את דרכו מפגישה באוניברסיטה העברית בירושלים לכיוון שכונת מעלה הזיתים הרוחות טרם שככו ובבתי הכנסת אמרו תפילת הגומל על כך שהרב לא נפגע.

צילום: מתוך דף הפייסבוק של לשכת הרב שמואל אליהו.

כתוצאה מפגיעת האבנים, נהגו של הרב נפצע קלות בידו וקיבל טיפול רפואי במקום. התקרית התרחשה בזמן שמכוניתו של הרב עברה ברחוב מרכזי בשכונת א-טור בירושלים – כשלפתע פגעו אבנים בחלון הסמוך לכיסא שבו ישב הרב אליהו, ניפצו את השמשה וגרמו לפציעת הנהג מרסיסי הזכוכיות שעפו לכיוונו. כוחות משטרה הגיעו למקום וערכו סריקות באזור, אולם המיידים נמלטו מהמקום מיד לאחר האירוע. הרב סיפר כי למזלו הוא ניצל מפגיעה ממשית כי הזכוכיות היו מחוסמות ורק הזכוכית נשברה.

תגובת רה"ע צפת, שוקי אוחנה: "בושה שבעיר הבירה של ישראל מתבצע ניסיון פיגוע ברב הראשי לצפת. לא מדובר במקריות- לאחר שהרב זוהה, על רכבו הושלכו אבנים. מאחר שלא מדובר בסוכריות, אלא באבנים המשמשות ככלי רצח לכל דבר, אני מצפה מזרועות הביטחון לטפל באירוע במלוא החומרה, לתפוס את המחבלים ולמצות עימם את הדין. בשמי ובשם תושבי צפת אני שמח כי הרב יצא ללא פגע ומאחל לנהגו שנפצע קלות, בריאות איתנה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן