fbpx

רוב גדול של תושבי חצור הגלילית בעד צדק חלוקתי

נחשפים נתונים נוספים מהסקר שביצעה מועצה מקומית חצור הגלילית באמצעות מכון הסקרים המוביל בישראל 'מאגר מוחות' בהובלת פרופסור יצחק כץ, על מנת לאפשר למועצה ללמוד באלו נושאים נדרש שימור ובאלו סוגיות נדרש שיפור של השירות למען תושבי חצור הגלילית.  בסקר נשאלו 501 תושבים במדגם מייצג. המעלה תמונה חיובית מאוד באשר להתפתחות חצור הגלילית.

95% מבין בעלי הדעה בסקר ציינו כי הם תומכים בתהליך שמוביל ראש המועצה לצדק חלוקתי והקצאת שטחים להמשך התרחבות המועצה ותנופת הנדל"ן בחצור הגלילית, 80% מהמשיבים ציינו כי הם תומכים בהפיכת חצור הגלילית לעיר קהילתית קטנה, בהתאם לחזון ראש המועצה והחלטת הממשלה. אחוז גבוה מאוד של 63% מהנשאלים ציינו כי הם מרוצים עד מאוד מתפקודו של ראש המועצה שמעון סויסה.

שביעות הרצון הגבוהה ביותר של תושבי חצור מפעילות המועצה הינה מהפעילות לבניית שכונות חדשות וההרחבות (83%) וממתקני הספורט וגני המשחקים (75.5%) מהגינון, חזות העיר, ניקיון, פינוי אשפה ופעילות המתנסים (72%). 67% מהנשאלים ציינו כי הם חפצים לקבל יותר מיידע מהמועצה על הנעשה בחצור הגלילית כאשר האמצעים המועדפים הינם  רשתות חברתיות (36%), עיתונות מקומית (26%) ואתר המועצה (23%). עוד עולה מהסקר כי רוב תושבי חצור הגלילית (62%) מעוניינים כי המועצה תסדיר חנייה בתשלום באזורי המסחר על מנת לעודד תחלופת רכבים ולמנוע מעובדים להשאיר את רכבם במשך יום שלם במקום, במועצה ציינו כי הם ייבחנו את הנושא ואף יישקלו מתן שעת חניה ראשונה חינם כחלק מהפעילות לחיזוק המסחר. עוד עולה מהסקר כי התושבים חפצים בפיקוח משמעותי עוד יותר, הגדלת ההשקעה של המועצה בקידום פעילות תיירות, ספורט וסיוע לעסקים.

הסוקר פרופסור יצחק כץ: "הנתונים בסקר מצביעים על שביעות רצון רבה של תושבי חצור הגלילית מהחיים בישוב, מהמועצה ומראש המועצה ומרמת החינוך בישוב. מדובר בסקר המצביע על מגמות חיוביות משמעותיות המתרחשות בחצור הגלילית, תנופת פיתוח, התחדשות והתרחבות וציון כללי ממוצע של 73% דבר המסביר את הרצון הגדול של משפחות בגליל להשתקע בחצור ובמקביל את המוכנות הגבוהה של הישוב לקלוט את המשפחות החדשות".

השאר תגובה

דילוג לתוכן