fbpx

שבוע של אהבה בסינמטק בראש פינה

שבוע של סרטים רומנטיים לכבוד יום האהבה, כעת בסינמטק בראש פינה. סרט ישראלי חדש,קומדיה אמריקאית ודרמה ע"פ ספרה המצליח של ניקול קראוס. 

6667

חולי אהבה – יום ג' 8.8.17 19:00

דרמה קומית עם לב רחב ואופטימיות, שמגדירה מחדש את המושג 'קומדיה רומנטית'. קומייל הוא סטנדאפיסט שמשפחתו חיה באמריקה כאילו הם עדיין בפקיסטן ומספקים לו מקור להרבה בדיחות, כמו גם השותף ההזוי שלו לדירה. אמילי דווקא לומדת פסיכולוגיה ויום אחד תתפרנס מלשמוע צרות של אחרים. כשהיא מגיעה לקומדי בר מתחיל ביניהם רומן שגרתי שנגמר בכעס. אלא שאז מגיעה תפנית בלתי צפויה, והסיפור האמיתי רק מתחיל… בימוי: מייקל שואוולטר. משתתפים: קומייל נאנג'יאני, זואי קאזאן, הולי האנטר, ריי רומנו. 

תולדות האהבה – יום ג' 8.8.17 21:00

ספרה המצליח של ניקול קראוס מתעורר לחיים בדרמה קולנועית מרגשת שביים ראדו מיכאליאנו ("הקונצרט"). העלילה, הנעה בין פולין ערב מלחמת העולם השנייה לניו יורק בשנת 2006, עוקבת אחר שתי נערות בשם אלמה – האחת פליטה יהודייה שמצאה מקלט בארה"ב, והשנייה מנסה למצוא שידוך לאמה ולגלות את מקורותיו המפתיעים של ספר מסתורי בשם "תולדות האהבה". צוות שחקנים מצוין ובמאי שמצליח לשמור על מסתורין עד ששני קווי העלילה נפתרים ומשתלבים זה בזה.בימוי: ראדו מיכאליאנו. משתתפים: ג'מה ארטרטון, סופי נליס, דרק ג'יקובי, אליוט גולד. 

ישראלי חדש – ואז היא הגיעה יום ג' 8.8.17 17:00

מה היית עושה, אם בדרך לחתונה היית פוגש באהבת חייך? תשאלו את דן פרייליך. בגיל 30 הוא מתחיל לעבוד במשרד עורכי הדין של אבא, ועומד להתחתן עם תמר, חברתו הנצחית. אבל מפגש מקרי עם מירב, מלצרית ירושלמית, מטלטל אותו רומנטית, וגם מחזיר אותו לחלומו הגדול – המוזיקה. תמר לא מוותרת, ומסתערת עליו בגרסה משודרגת. וכך דן, שחי כל השנים בריבוע, מוצא את עצמו לכוד במשולש שווה שוקיים.* הותר מגיל 12בימוי: רועי פלורנטין. בהשתתפות: מיכאל אלוני, חן אמסלם, אפרת דור.

דילוג לתוכן