fbpx

שוקי אוחנה:"האירוע החריג ביותר בצפת מאז מלחמת לבנון השנייה" – השר בר לב ומפקד המחוז סיירו בתחנה המרכזית

בתחנה המרכזית בצפת משלימים את עבודות הנקיון והשיפוץ על מנת לפתוח את התחנה לקהל הנוסעים. התחנה המרכזית בצפת הפכה למקום לעלייה ברגל של רבים שרצו לראות במו עינייהם את המקום שיום קודם לכן שימש כזירה לאחת מההצתות הכי גדולות שהיו בשנים האחרונות בגליל. (נזק רב ושריפה של 18 אוטובוסים).

השר לבטחון פנים, עומר בר לב, מלווה במפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, סיירו היום (ראשון) בתחנה המרכזית בצפת. ראש העיר צפת, שוקי אוחנה שאירח את השניים אף בלשכתו בעירייה, שמעו מראש העיר את חששותיו מהנעשה בתקופה האחרונה בצפת ובאזור. כ- 30 אוטובסים בתקופה קצרה נשרפו והמבצעים לא נתפסו", אמר אוחנה שהוסיף: "אנחנו בהרגשה של חוסר ביטחון – לא ייתכן שיש גל טרור של פרוטקשן ולא עושים רבות למיגור התופעה". אוחנה סיפר לשניים על הרעיון להקים קבוצה של מתנדבים מאזרחים יוצאי צבא שייסייעו לביטחון התושבים ושמירה על העסקים. " מדובר באירוע החריג ביותר בצפת מאז מלחמת לבנון השנייה", אמר אוחנה.

שמעון סויסה, ראש מועצת חצור הגלילית, שוחח טלפונית עם ניצב לביא והבהיר כי המצב הקיים לא יכול להמשך. ניצב לביא שיתף בפעולות המשטרה והשניים סיכמו לקדם מפגש משותף עם ראשי הרשויות בגליל בנושא. כאמור פעילותו של סויסה הינה בתמיכת ראשי הרשויות בגליל ובמטרה להוביל לשינוי מציאות מידי שיחזיר את הביטחון לתושבי ובעלי העסקים בגליל.

השאר תגובה

דילוג לתוכן