fbpx

שוקי אוחנה הפתיע את אחיות "מאוחדת" בצפת והעניק להן תעודת הוקרה לרגל שבוע האחים והאחיות הבינלאומי

לרגל שבוע האחים והאחיות הבינלאומי שמתקיים השבוע (6-12.5), בהובלתה של האחות הראשית ומנהלת אגף הסיעוד במאוחדת מלי קושא, מאוחדת הכריזה על פרויקט "ראש עיר בהפתעה", במסגרתו הפתיעו ראשי ערים ברחבי הארץ מספר אחים ואחיות, שהצטיינו והתבלטו בעבודתם ובמסירותם כלפי המטופלים שלהם.

צילום – אבי רום

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, הפתיע את האחיות יפעת חזקיה, סמדר משל ואנג'לה נעמנה, מנהלות הסיעוד של 3 מרפאות הקופה בעיר, והעניק להן תעודת הוקרה חתומה על ידו וזר פרחים אישי. ראש העיר הודה לשלוש על עבודתן המסורה למען תושבי העיר ובפרט על שנתיים מאתגרות של התמודדות עם מגיפת הקורונה, במקביל להמשך עבודתן השוטפת כאחיות בקהילה.

מלי קושא, הגיעה כדי להוקיר את עבודתם הקשה של צוות האחים והאחיות במרפאה. "האחים והאחיות שלנו מהווים קרן אור עבור המטופלים ונוטעים בהם תקווה ואמונה, בעתות חירום וגם בשגרה. המקצועיות שלהם, מתוך שליחות ואחריות, בלטה במיוחד בשנתיים האחרונות בתקופת הקורונה ובשמירה על האוכלוסיות שבסיכון".

בנוסף לנוכחותו של ראש העיר, הגיעו להפתיע את האחיות: מלי קושאאליז כהן תורג'מן, מנהלת סיעוד במרחב גליל גולן. יוסי זליקוביץ, מנהל המרפאות של מאוחדת בצפת ומרום הגליל שנכח גם הוא, סיפר כי "התפקיד של האחים והאחיות הוא עוגן מאוד מרכזי בהוויה הבריאותית שלנו ביום יום. האחות מלווה את המטופל מרגע הלידה, דרך כל ההתנהלות השוטפת, מעקב אחרי מדדים, בשגרה, וכמובן בשנתיים האחרונות בעצימות גבוהה יותר".

בשנתיים האחרונות הצוות הרפואי ואנשי סגל המרפאות של קופ"ח מאוחדת בכל רחבי הארץ עבדו סביב השעון, ימים כלילות על מנת להעניק את השירות הרפואי למבוטחי ומטופלי הקופה – על הצד הטוב ביותר, תוך שהם עומדים בחזית ההתמודדות עם מגפת הקורונה, ומובילים מבצעי חיסונים במטרה למגר אותה ולשמור על בריאות כולנו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן