fbpx

שילוב מנצח: כ-150 ילדים בהפנינג ההרשמה לבית הספר לכדורגל של מרום הגליל ומכבי חיפה

הפנינג ההרשמה לבית הספר לכדורגל של מרום הגליל בשיתוף מכבי חיפה ענה על כל הציפיות. כ-150 ילדים הגיעו לאצטדיון בריחניה יחד עם הוריהם. המתעניינים נהנו ממספר תחנות משחק ומתנפחים מעולם הכדורגל ואף הוצגה התלבושת הרישמית של מכבי חיפה.

אנשי מכבי חיפה נכחו בהפנינג ביניהם איציק עובדיה המנהל המקצועי של מחלקות הנוער במכבי חיפה,יוסי צרפתי מנהל השלוחות בצפון ושחקני העבר ג'ובאני רוסו ואלון חרזי. עוד כיבדו בנוכחותם, ראש המועצה האזורית עמית סופר, סגן ראש המועצה ויו"ר הנהלת המתנ"ס אייל דמרי ומנהל המתנ"ס אמנון פנחס. עמית סופר ציין בדבריו כי הוא נרגש לראות כל כך הרבה ילדים שאוהבים כדורגל ושמח כי המועצה בשיתוף המתנ"ס נותנים מענה לספורט האהוב הזה בדרך של בניית מגרשי שחב"ק חדשים ויציקת תוכן בדוגמת בית הספר לכדורגל.


משה שלי המנהל המקצועי של מועדון הכדורגל במרום הגליל ומי שאחראי על ההפנינג מתחילתו ועד סופו התרוצץ בין התחנות ולא נח לרגע בכדי לראות שכל הילדים נהנים מכל מה שיש להפנינג להציע. בית הספר לכדורגל של מרום הגליל בשיתוף מכבי חיפה מתעתד לפעול בכל מגרשי השחב"ק החדשים במועצה.באביבים,ריחניה,דלתון, ספסופה ,כפר שמאי,כלנית ולבנים. מתכונת תהיה אימונים של פעם בשבוע וטורנירים איזוריים, בנוסף יהנו המשתתפים להזמנות למשחקים בסמי עופר של הקבוצה הבוגרת והגעת שחקנים מוכרים למרום הגליל.
גיא ארביב מנהל מחלקת הספורט סיפר לכתבינו כי הוא כל כך שמח לראות את הפעילות חוזרת אחרי תקופה כל כך ארוכה ושמח עוד יותר לראות את מספר הילדים וההורים בהפנינג, גיא הודה למשה שלי ולצוות המאמנים והמתנדבים על תפעול ההפנינג ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות ומקווה לראות הרשמה מסיבית בכל השלוחות שרק מחכות לילדים. תחילת פעילות בית הספר לכדורגל תהיה מיד לאחר חופשת חג הסוכות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן