fbpx

לפי אילו שיקולים כדאי לבחור דירה למגורים ולפי אילו שיקולים כדאי לבחור דירה להשקעה?

הרבה משפחות מוצאות עצמן מתחבטות בשאלה האם לקנות דירה למגורים או לקנות דירה להשקעה? יש הרבה סיבות למה לעשות את זה ולמה לעשות את הדרך השנייה והיום אנחנו נדבר על לפי אילו שיקולים כדאי לבחור דירה למגורים ולפי אילו שיקולים כדאי לבחור דירה להשקעה. יש למה להמשיך לקרוא. 

איפה נהוג לחפש היום דירות למכירה?

כיום, כששוק הנדל"ן רותח וכולם מחפשים דירות שעוד לא נמכרו, מומלץ לבדוק נכסים בפלטפורמת homely-mls. האתר הזה מציג נכסים שמוצעים על ידי המתווכים הכי מקצועיים והכי תכליתיים. בעזרת האתר הזה תוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים.

לפי אילו שיקולי כדאי לבחור דירה למגורים?

כשאתם הולכים לבחור דירה למגורים עליכם לקחת כמה דברים בחשבון. הדבר הראשון ואולי הכי חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא כיווני אוויר בדירה. לבחירתם של כיווני האוויר יש המון השפעה על איכות החיים שלכם. לכיווני אוויר יש השפעה על מידת האור בדירה. תחשבו על זה, יהיו כיוונים שיהיו מלאי שמש וכך יכניסו לכם הביתה הרבה אור, אך על הדרך גם יחממו לכם את הדירה יותר מדי. לכן, צריך לקחת בחשבון את כיווני השמש והרוח. שיקול נוסף, הוא באיזה אזור הדירה נבנתה, אילו פארקים יש מסביב ואילו מבניים מסחריים יש באזור. נוסף על כל אלה, בחירתה של הקומה הבניין הוא אחד השיקולים החשובים. כל העניין הוא האם תהיה לכם תלות במעלית או שלא. במקרה של הפסקת חשמל, כמה קומות תצטרכו לעלות ברגל? אלה דברים שחייבים לקחת בחשבון.

על פי אילו שיקולים כדאי לבחור דירה להשקעה?

כמו דירה למגורים, גם בדירה להשקעה יש שיקולים רבים. כשאתם קונים דירה להשקעה, אתם רוצים לקנות במקום שיש בו ביקוש לא קטן לדירות. אתם צריכים לוודא את התשתיות של האזור. האם נעשית בנייה ירוקה? האם יש באזור גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים ועוד. כשאתם קונים דירה להשקעה, עליכם להבין מי הוא קהל היעד שהולך להשכיר מכם את הדירה בעתיד. נוסף על כך, עליכם לבחון את ההתפתחות של הבנייה ולנסות ולהעריך כמה דירות למכירה יהיו באזור. אם אתם הולכים לקנות דירה קיימת, עליכם לבדוק באילו סכומים הדירות החדשות שנמצאות בסביבה נמכרות ומושכרות. כל הנתונים הללו יעזרו לכם בהערכה של דמי השכירות אותם תגבו מהשוכרים שלכם בעתיד. כל זאת נובע מכך שמחירי ההשכרה והמכירה של הדירות החדשות, חד משמעית נובעים מהביקוש וההיצע באזור. כדאי לכם לבדוק מה תהיה התחרות שלכם. תערכו סקר שוק ברשת, תשאלו כל מיני מתווכים שעובדים באזור ותנסו לגייס כמה שיותר מידע שאתם רק יכולים. שיקול נוסף וחשוב לא פחות הוא עניין התחבורה באזור. עליכם לבדוק אם הדירה העתידית שלכם נמצאת בגישה לצירי התנועה הראשיים או קרובה לרכבת. ככל שיהיו לכם יותר אופציות של תחבורה ליד הדירה החדשה, כך היא תהפוך למבוקשת יותר. יתרה מזאת, אם אתם קונים דירה שהיא חדשה, עליכם לבדוק מי היזם ומי הקבלן המבצע. אפשר ללמוד הרבה על החברה היזמית ברשת, אך כדאי לכם לתשאל גם אנשים שקנו דירה מאותה החברה המעורבת על מנת שתוכלו לבדוק את שביעות הרצון מהדירה ומהשירות שהם קיבלו. אם אתם הולכים לקנות דירה שהיא כבר קיימת, תשכרו את השירותים של אנשי המקצוע שיתאימו לכם, כמו מהנדס שיבדוק את איכותה ומצבה של הדירה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן