fbpx

שלום חדד: "מצפה לנו מול חדרה משחק על עונה שלמה" – ניצחון של צפת עשוי להבטיח עונה נוספת

למזלה של קבוצת מ.ס. צפת תוצאותיה במשחקים הביתיים, הם אלה שהביאו לה את מרבית נקודות הליגה, אחרת מצבה בטבלה היה עגום לאור התוצאות העלובות שמשיגה הקבוצה במשחקי החוץ. 

45

לצפת יש מאזן שלילי במשחקי החוץ עם שמונה הפסדים כששבעה מהם עשתה ברצף. ניצחון החוץ האחרון שלה היה בתחילת נובמבר בבני דרור כשגברה על נועלת הטבלה, לב השרון,86:82.

ששה מחזורים נותרו לסיום הליגה. לאור היכולת הלא מובנת של שחקני צפת במשחקי החוץ, מודעים לכך בקבוצה שעל מנת לא להסתבך במאבקי פלייאוף תחתון המובילים לליגה א', היא חייבת להמשיך בניצחונותיה הביתיים כפי שעשתה זאת בשבעת משחקייה האחרונים. עד תום העונה, נותרו לצפת שלושה משחקי בית כולל את הטוענת לעלייה ללאומית, מכבי קרית מוצקין. ביום ראשון הקרוב צפת, מארחת (20:00) את מכבי חדרה למשחק בעל משמעות רבה. שתי הקבוצות עם הגב אל הקיר ממנו מגיעים אל המבחנים על ההשארות. ניצחון לצפת, יביא אותה לכיוון מבטחים להשארות עונה נוספת בארצית. הפסד ייאלץ אותה להיאבק עד תום העונה על ההשארות בליגה.

55666

חדרה שהביסה את צפת בסיבוב הראשון, 66:90, מגיע לבירת הגליל מעודדת מניצחונה הסנסציוני על הטוענת לכתר,מכבי קרית מוצקין. לעומת מגיע צפת אחרי הפסד בג'ת,81:90. אימוני השבוע בקבוצה הביתית התקיימו במרץ רב ושם לא מתכוונים לתת לחדרתים לחזור מצפת עם 2 נקודות. המאמן שלום (פופי) חדד,סבור שמצפה לקבוצתו משחק לא קל מול קבוצה קשה בעלת סגל שחקנים טוב. המאמן חדד, קורא לתושבי צפת לשתף פעולה ולבוא לאולם לתת תמיכה ועידוד לקבוצה."מצפה לנו מול חדרה משחק על עונה שלמה ולכן חשוב מאוד שהיציעים יהיו מלאים באוהדי הקבוצה".

דילוג לתוכן