fbpx

שלו בן דוד מכפר חנניה מצטיין פיקוד המרכז – חתר למגע וסיכל פיגוע בבדיקה שגרתית של רכב שהיה בו מטען חבלה

בטקס חגיגי של מצטייני מפקד פיקוד המרכז,בו הוענקו תעודות הצטיינות למספר מצטיינים בתפקידים ותחומים שונים. ע"י מפקד הפיקוד, אלוף יהודה פוקס, נבחר סגן מפקד פלוגת להב, סגן שלו בן דוד, שקיבל את אות ההצטיינות בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

צילומים: דובר צה"ל.

בן דוד בן ה- 22 המתגורר בכפר חנניה בתחומי המועצה האזורית מרום הגליל, מזה 12 שנים. התגייס לצבא בנובמבר 2018 ולאחר טירונות הגיע לקורס חוקרים במצ״ח. בסופו החל שלו את תפקידו במרכז מודיעין ולאחר מכן שירת ביחידת הימל״ם, היחידה המרכזית לחקירות מיוחדות. לאחר עשרה חודשים בתפקיד יצא לקורס קצינים ושובץ במערך המעברים בגדוד תעוז. מערך המעברים מוכר לבן דוד שכן אביו היה הרס״ר הראשון בגדוד תעוז, ובזכות פועלו שלו רצה להמשיך את דרכו בשירות. בנוסף, גם אחיו הקטן משרת כלוחם מעברים בגדוד תעוז, ובת זוגו משרתת כמ״מ בגדוד. שלו משרת בתפקיד סגן מפקד פלוגה בפלוגת להב, אשר אחראית על המעברים רנטיס ומכבים. 

לפני כחודש שלו חווה אירוע יוצא דופן: ״הייתי מפקד תורן, ובמהלך בדיקה שגרתית של רכבים נמצא מטען חבלה בצורת רימון שהיה בדרך למדינה. מיד הגיעו חבלנים והרכב נעצר. האירוע מראה את החשיבות הגדולה של התפקיד ואת ההשפעה הגדולה שלו על החיים בארץ״. את ההצטיינות קיבל שלו בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן