fbpx

שמונה קבוצות ו-250 ילדים השתתפו בטורניר שער שוויון – מרר זכתה בגביע לאחר ניצחון בגמר על חצור

הטורניר השני של עמותת "שער שוויון" נערך ביום שלישי באצטדיון העירוני בקריית שמונה בהשתתפות כ-250 ילדים מכל קצוות הגליל העליון. עשרות הורים נרגשים הגיעו לצפות בילדיהם מנסים להניף את הגביע הנכסף במזג אוויר נהדר לכדורגל.

 צילום באדיבות 'שער שיוויון'.​
צילום באדיבות 'שער שיוויון'.​

בסיומו של דו קרב מהנקודה הלבנה, הצליחה הקבוצה מהכפר מע'אר (מרר) לנצח בפנדלים את חצור הגלילית ולחזור הביתה עם הגביע. בטורניר לקחו חלק קבוצות ממג'דל שמס, קצרין, קריית שמונה, חצור הגלילית, גוש חלב, עילבון, צפת ומע'אר. בתואר הקבוצה ההוגנת, זכתה הקבוצה מבית הספר רמת רזים שבצפת.

אל האירוע החגיגי הגיעו גם ממלא מקום ראש עיריית קריית שמונה, ד"ר בוריס סידלקובסקי, שכיבד את הנוכחים בבעיטת הפתיחה, יחד עם הממונה על ספורט בעירייה, יורם ממן שהעניק את הגביעים לזוכים בסיום. בטקס הפתיחה נשאו דברים 3 משחקני הקבוצה המקומית, עירוני "איתוראן" קריית שמונה, אור אוסטווינד, עומר צלישר ורועי שוקרני. אוסטווינד אמר לילדים: "אנחנו יודעים איך זה להיות בגיל שלכם, וחשוב לנו לומר שלפני הרצון לנצח- זה להיות בן אדם טוב. הנקודה הכי חשובה שעליכם לזכור- להיות תלמידים טובים, להיות אנשים טובים ולכבד אחד את השני".

מהנהלת שער שוויון נמסר: "שמחנו להתארח בקריית שמונה, תודה על האירוח והנכונות הראויה לציון לתרום לקהילה". "שער שוויון" הוא ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי, השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים באזורי הפריפריה החברתית של ישראל. הארגון מפעיל קבוצות בבתי ספר יסודיים, אשר משלבות אימוני כדורגל וטורנירים חודשיים לצד מרכזי למידה לתגבור לימודי ופעילויות חינוכיות להקניית ערכים. במסגרת הטורנירים המחוזיים זוכים החניכים להיפגש עם ילדים מיישובים אחרים ושכונות אחרות, אשר מגיעים מרקעים שונים ולפעמים דתות שונות. בטורנירים מושם דגש על התנהגות ספורטיבית ואף מוענק בסופו גביע "הקבוצה ההוגנת". בשנת הפעילות תשע"ו, השביעית בתולדות הארגון, משתתפים בפרויקט "שער שוויון" כ-2,300 ילדים בגילאי 9-12 בכל רחבי ישראל, בכ-140 בתי ספר יסודיים, מרמת הגולן ועד מצפה רמון.

דילוג לתוכן