fbpx

שר הבריאות ניצן הורוביץ חנך עמדת דפיברילטור חכמה של מד"א בבניין המועצה האזורית הגליל העליון

מגן דוד אדום ממשיך לקדם את מיזם מציל החיים לשירות הציבור, במסגרתו מוצבים מאות מכשירי דפיברילטור במרחב הציבורי בערים ומועצות רבות בארץ. היום (שלישי) נחנכה עמדת דפיברילטור חכמה של מד"א בבניין המועצה האזורית הגליל העליון במעמד שר הבריאות, ניצן הורוביץ.


 
מד"א ממשיך בפרויקט הצבת עמדות מכשירי הדפיברילטור ברחבי הארץ, במסגרתו התקיים היום (ג') טקס חנוכת עמדה חכמה בבניין המועצה האזורית הגליל העליון. הטקס היה במעמד שר הבריאות ניצן הורוביץ, ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ ומנהל מרחב ירדן במד"א אורן אביטן. עמדת הדפיברילטור החכמה שהותקנה היום היא הראשונה מבין עשר שנתרמו על ידי הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון באמצעות אגודת ידידי מד"א בישראל במסגרת הפרויקט להנצחת ד"ר אורן זוסמן ז"ל ובשיתוף אלמנתו מעין זוסמן. באמצעות העמדות החכמות כל אזרח שמחייג למוקד 101 של מד"א, במקרה חירום רפואי שדורש החייאה, יונחה לתפעל את המכשיר וכך יכול לסייע בהצלת חיים במקרה של דום לב.
 
ראש המועצה האזורית, הגליל העליון, גיורא זלץ: "הצלת חיים היא ערך עליון, אנו עושים ככל יכולתנו לשפר את שירותי הבריאות לתושבינו. היום הותקן מכשיר החייאה חדיש ביותר – תרומת מד"א בבניין המועצה. שלא נצטרך להשתמש במכשיר.אבל במידה וכן נמצא ברשותנו המכשיר הטוב ביותר" 
שר הבריאות, ניצן הורוביץ: "חנכתי היום עמדת החייאה חכמה במועצה האזורית הגליל העליון יחד עם אנשי מד"א. זה דבר שמציל חיים ממש, בתכלס, לא דיבורים. הפריפריה סובלת מהזנחה של שנים שמתבטאת במחסור בכוח אדם ובמכשור רפואי. אנחנו מתחילים להפוך את המגמה ולהזרים תקציבים וחמצן לפריפריה. כבוד למד"א ולאנשי הבריאות הצפון על העבודה המצוינת." 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מאז החל פרויקט הצבת מכשירי המפעם (דפיברילטור) במרחב הציבורי אנו עדים כבר למקרים בהם אזרחים שהיו בקרבת מקום החלו לבצע פעולות החייאה באמצעות מכשיר המפעם (דפיברילטור) ובכך הצילו את חייהם של רבים. וישנה חשיבות גדולה למכשיר שנחנך היום בבניין המועצה האזורית הגליל העליון. העמדה החכמה שנחנכה היום היא אחת מבין עשר שנתרמו ידי קרן המשפחתית ע"ש תד אריסון המסייעת רבות למד"א בפועלו להצלת חיים ועל כך תודתי והערכתי הגדולה".
 


 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן