fbpx

שר החינוך,בנט: "אני שמח שהענקנו הזדמנות ל-33,000 ילדים מהצפון לפתח את הכישרון המיוחד שלהם"

בטקס חגיגי שנערך היום (שלישי) בכרמיאל השיק שר החינוך נפתלי בנט, את תוכנית הדגל של המשרד בצפון "חוג לכל ילדה וילד". "אני שמח שהענקנו הזדמנות ל-33,000 ילדים לפתח את הכישרון המיוחד שלהם. כחלק מתכנית כוללת לקידום החינוך בצפון,אמר השר, בנט.

עוד הוסיף,השר בנט: "התוכנית בהשקעה חסרת תקדים בהשקעה חסרת תקדים מאפשרת לכל תלמיד ביישובי הצפון שיוויון הזדמנויות אמיתי, ונקודת זינוק הוגנת. אני מאמין שהכישרון לא מחולק לפי אזורי חיוג, וכל ילד יכול להצליח אם רק מאפשרים לו. אני מאחל הצלחה לכל המצטרפים החדשים".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "התפתחות אישית, צמיחה והתבגרות הן במידה רבה תוצאה של מה שהתלמיד חווה בלימודיו, בפעילויות השונות של בתי הספר, וכהשלמה לכך בשעות אחר הצהריים בחוגים. כחלק מיישום תכנית לאומית למתן הזדמנות שווה לכל ילד, משרד החינוך מרחיב את המסגרות החינוכיות לשעות אחר הצהריים – באמצעות צהרונים, פעילויות תנועות הנוער, תכניות העשרה – ועכשיו גם באמצעות חוגים מסובסדים. אני מברך את 33,000 תלמידי הצפון שהצטרפו לתכנית, ומאחל להם צמיחה והצלחה".

"העובדה שלמעלה מ 65 אחוז מילדי הצפון שלוקחים חלק ב'חוג לכל ילד' , משתתפים לראשונה מזה שנתיים לפחות , בחוג כלשהו , היא העדות המרכזית לחשיבותה ולהצלחתה של התכנית לחיזוק הצפון שמוביל שר החינוך , נפתלי בנט .במשרד האוצר , שם נועדנו השבוע בעניין זה , נתנו לנו צל'ש עם ציון 100 על ביצוע מושלם של התכנית , ואני בהחלט שמחה , גאה ומאושרת על כך"אמרה לכתבינו מנהלת מחוז הצפון, ד'ר אורנה שמחון.

באירוע נחשפו לראשונה נתוני הרישום לשנת הלימודים הנוכחית: כ-33,000 תלמידים מכיתות ד'-ה' נרשמו לחוגים, וכ-20,000 תלמידים משתתפים לראשונה בחוג כלשהו. התכנית "חוג לכל ילדה וילד" פועלת בקרב תלמידי ד'-ה' במגזר היהודי ובקרב תלמידי ד-ו' במגזר הלא יהודי.

 

דילוג לתוכן