fbpx

תוצרת הגליל: מאות מסיכות לזיו בצפת הוכנו במתפרה בג'וליס המופעל ע"י רשת חינוך עתיד

מפעלון התפירה של רשת החינוך עתיד  בכפר הדרוזי ג'וליס, אותו מפעילה רשת חינוך עתיד, הוכרז ע"י מערכת הביטחון כמפעל חיוני והחל לעבוד מסביב לשעון בתפירת מסיכות ייעודיות לצוות הרפואי במרכז הרפואי "זיו" בצפת. רשת חינוך עתיד, המנהלת את מפעלון התפירה בישוב בשיתוף עם תוכנית "שותפים 2020" של משרד העבודה והרווחה בניהולו של ראובן פאטר.

צילום: יח"צ עתיד

בשיאו של משבר הקורונה במדינת ישראל, מנהלת בית הספר ג'וליס לבנות,שדיה נבואני, נתבקשה להפעיל מחדש את מפעלון התפירה של בית הספר המקצועי. עם קבלת המשימה, מנהלת בית הספר רתמה את צוות ההוראה של מפעלון התפירה, לבניית תוכנית עסקית אשר תצליח לייצר בתוך 3 ימים  כ-1,000 מסכות לצוות הרפואי בבית החולים זיו. מינוי מנהלת פרויקט, יצירת קשר עם ספקי בדים מיוחדים ובניית לו"ז מפורט ומתוכנן היו חלק בלתי נפרד מניהול המשימה המורכבת. לצורך הפרויקט המיוחד התנדבו תלמידות בכיתה יא' ומורות לתפירה והחלו לעבוד ללא הפסקה בעיצוב הגזרה המבוקשת של המסיכה, גזירה, תפירה, אריזה ושליחה לבית החולים.

כחלק מהאתגר, מסיכה זו הינה ייחודית לצוותים הרפואיים, שכן היא מכסה את כלל הפנים (למעט העיניים), צריכה להיות מבד מיוחד אשר עומד בתקנון משרד הבריאות ועליה להיות נוחה ללבישה במהירות ונעימה להסתובבות עימה במשך היום על הפנים. מנכ"ל רשת חינוך עתיד, אייל קרמר: "גם בימים אלו, רשת עתיד רותמת את בני הנוער שלה לתרום למדינת ישראל מתוך תחושת שייכות וגאווה ומעודדת עזרה הדדית וסולידריות שכה חשובים בעת הזו. אני רוצה להודות באופן אישי לאותן תלמידות ומורות אשר התגייסו למשימה באופן מיידי ומהוות דוגמא לערבות הדדית יוצאת מגדר הרגיל".

רשת בתי הספר "עתיד" הינה מרשתות החינוך המובילות בישראל, מפעילה כיום 45 מוסדות חינוך הטרוגניים בפריסה ארצית רחבה, אחראית על חינוך, הכשרה והעשרה של כ- 27,500 תלמידים מידי שנה ומעסיקה מעל ל- 2,000 מורים.

השאר תגובה

דילוג לתוכן