fbpx

הישג לשחייני עמותת הספורט הגליל עליון לקראת אליפות המדינה

שחייני עמותת הספורט עד גיל 14 רושמים לזכותם תחרות ליגה מוצלחת נוספת. הצוות המקצועי יודע טוב עוד יותר היכן לשים את הדגשים לקראת אליפות המדינה.

6

ביום שישי האחרון אירחו שחייני עמותת הספורט הגליל העליון תחרות ליגה אחרונה לעונת 2016/17 ביישורת האחרונה של העונה, שבועיים לפני אליפות המדינה לעונת הקיץ. מלבד שחייני עמותת הספורט מילאו את הבריכה שחייני בית אייל, עמק יזרעאל וסכנין.

עבור השחיינים והשחייניות המקומיים התחרות הייתה מוצלחת מאוד. היו זכיות ב – 28 מדליות (11 זהב, 10 כסף ו 7 ארד) והייתה התנסות חשובה מאוד לקראת אליפות המדינה.

בימים 23 ועד 25 ביולי תתקיים אליפות ישראל עד גיל 14, מעל עשרה שחיינים ושחייניות קבעו את הקריטריון להשתתפות באליפות המדינה וכל התנסות נוספת יכולה רק לתרום.

"לאחר התחרות הצוות המקצועי קיבל אינדיקציה נוספת ויודע עוד יותר טוב היכן לשים את הדגשים המקצועיים" סיכם יונתן ורטיקובסקי, דובר עמותת הספורט. "כל תחרות בקרה רק עוזרת בהכנה. בימים אלה מתאמנים השחיינים והשחייניות במקצים האישיים שבהם יתחרו. כל שחיין ושחיינית נותנים את כל כולם על מנת להגיע הכי מוכנים שאפשר. לצידם הצוות המקצועי שעושה הכל על מנת שהם יגיעו מוכנים פיקס".

דילוג לתוכן