fbpx

הפסד ראשון למוליכה צפת – הובסה בכפר יונה

לאחר חמישה משחקים,ספגה קבוצת מ.ס. צפת את הפסדה הראשון בליגה באולם איש שלום בכפר יונה מול בית"ר המקומית. צפת ללא תום סלוצקי הפצוע, הפגינה משחק חושך מבחינתה והובסה ב-20 הפרש, 67:87.

  

צפת הזכירה שהיא מוליכה את הטבלה רק בדקות הפתיחה של הרבע ראשון שהסתיים ביתרון של הביתיים,17:18. גם ברבע השני, צפת המשיכה במשחקה הרפה והלא מדוייק, שהסתיים ב-32:42 לכפר יונה. במחצית השנייה בקבוצה המקומית המשיכה לננצל אחוזי קליעה גרועים של ספקי הנקודות של צפת שירדה מנוצחת,67:87.  לצרות ההפסד, צפת ממשיכה להוליך את הצמרת הצמודה עם 11 נקודות במשותף עם אליצור נתניה והפועל מעלות אף להם מאזן נקודות זהה. 

עוד תוצאות מהמחזור השישי: הפועל ג'ת – אליצור גבעת שמואל 82:75, אליצור מכבי נתניה – מכבי כרמיאל 60:98,הפועל מעלות – הפועל נצרת עילית 66:74,הפועל עכו – א.ס רמת השרון 84:80,עירוני שיקו קרית אונו – הפועל עמק חפר 66:72. במחזור הבא, צפת אמורה להשיג את ניצחונה השישי כשתארח את הפועל ג'ת, אך בדומה למשחק הבית הקודם מול קרית אונו שהערימה קשיים על צפת שהשיגה את ניצחונה בדקות הסיום, הצוות המקצועי של הקבוצה מזהיר משאננות. ג'ת שעדיין לא ניצחה העונה מודרכת ע"י, שחקן העבר של נבחרת ישראל, גל קנז. שחקנים בולטים בקבוצה: עמית תמיר, אסף יגל, אופיר אקסברד ומוישלה ברנר.

דילוג לתוכן