fbpx

שון לבנובסקי חתם בצפת – אוחנה:"שחקן ברמה גבוהה שאמור לסייע להעפיל ללאומית"

שון לבנובסקי שבשנה שעברה שיחק בהפועל עפולה בלאומית וקודם לכן בגלבוע/גליל בליגת העל ישחק בעונה הבאה בקבוצת מ.ס. דניאל צפת. לבנובסקי (28, 2.03) הגיע לצפת השתתף באימון ולאחר מכן חתם בקבוצה. למאמנו שלום (פופי) חדד שרצה מאוד בשחקן אמר: "אני שמח מאד לשחק בצפת ורוצה לסייע לקבוצה להעפיל ליגה.

לבנובסקי בנו של כדורסלן העבר, קני לבנובסקי שחקנה של הפועל ת"א בשנות השמונים ונבחרת ישראל, יכול לשחק בעמדת הגבוה ובעמדת הסמול פורוורד. יש לו ניסיון רב עם רקורד עשיר. הוא שיחק בנוער של מכבי ת"א ואף בקבוצה הבוגרת ובנבחרת העתודה. לאחר מכן שיחק בליגת העל במכבי חיפה. עוד שיחק במכבי קרית ביאליק, מכבי אשדוד, הפועל כפ"ס, אליצור רמלה, אליצור יבנה, עירוני רמת גן, הפועל גלבוע/ גליל, הפועל עפולה. צפת היא קבוצתו הראשונה לעונת המשחקים הנוכחית. לגבי הארגנטינאי המצוין ברחל השוהה בארגנטינה – בצפת החליטו לוותר עליו.ראש העיר, שוקי אוחנה שנתן את הסכמתו להחתמת השחקן: " לבנובסקי שחקן ברמה גבוהה שביחד עם יתר הסגל האיכותי שיש לנו בצפת צריך ומסוגל להביא אותנו ללאומית". כעת בקבוצה מנסים לנצל את ימי הסגר להכשיר את השחקן שלא שיחק בחצי שנה האחרונה לחידוש המשחקים.

בהמשך לדיון שנערך בוועדת הקורונה הוחלט כי רק האגודות שאינן מופיעות כערים אדומות יוכלו לשחק.  לפי משחקי הבית והחוץ של אגודות הנמצאות בערים אלו נדחים עד לשינוי הגדרת העיר. להבדיל מסגרים קודמים ליגה ארצית מתנהלת כרגיל, אך לא לגבי צפת שמספר ימים לפני הסגר הפכה לעיר אדומה. הקבוצה מסתפקת כעת באימונים ובמעקב אחר אותם משחקים שמתנהלים כרגיל. משחקה של צפת במחזור האחרון בחוץ מול מכבי חדרה בוטל. משחקה של צפת ביום ראשון הקרוב מול הפועל מעלות בוטל אף הוא. כאמור הליגה מתנהלת כרגיל. לצפת הממוקמת במקום השלישי עם עשר נקודות יכולה לטפס למקום הראשון במידה ותשלים את משחקה החסר. במקום הראשון ממשיכה להוליך העולה החדשה מ. א. שומרון.

השאר תגובה

דילוג לתוכן