40 דקות גורליות: פירוק או תקווה? – צפת במשחק השרדות תארח באולם מלא את רמת השרון

רגע האמת של הספורט בצפת הגיע. היום באולם הפיס (19:00), ייקבע גורלו של הספורט הייצוגי של העיר. האם צפת תצליח למרות כל הקשיים והמשברים שהיו לה בעונתה הראשונה בלאומית לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות בניצחון ראשון בבית הפליאוף התחתון, ניצחון שיבטיח לה עונה נוספת בלאומית ותקווה לעיר שמחזיקי הספורט בעידן של ראש העיר יוסי קקון ימשיכו להציל ולטפח את הענף הפופולארי לשנים רבות.

מ.ס צפת כדורסל

קבוצת מ.ס. דניאל צפת מתייצבת ל-40 הדקות הגורליות שלה עם רצף של שלושה הפסדים רצופים בפליאוף התחתון מה שהביא לה הסתבכות מיותרת במאבקי הירידה. דווקא ההפסד המרגיז של צפת במעלה אדומים, נותן זיק של תקווה ליכולת של השחקנים לעשות זאת כבר הערב. ההפסד על נקודה, 76:77 בא לאחר שקודם לכן צפת הובסה בשני משחקים בהפרשים גדולים ליריבות שעד כה נחשבו נחותות ממנה. במשחק במעלה אדומים נכח חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט שלום אלבז שבימים האחרונים הפעיל את כל כובד משקלו כדי לעודד את השחקנים ולהחדיר בהם מוטיבציה.

שחקני צפת שקיימו בראשית השבוע ארוחת ערב משותפת אצל אחד משחקני הקבוצה ערכו את האימונים האחרונים לקראת המשחק הערב בו אמורים להגיע מאות אוהדים שימלאו כל פינה באולם. כאמור ניצחון של צפת כשנותרו 2 מחזורים לסיום ישאיר את הקבוצה עונה נוספת בלאומית וישאיר את רמת השרון או מעלה אדומים להצטרף אל היורדת מכבי חיפה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובהלבטל

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Exit mobile version
דילוג לתוכן