fbpx

אוכל של בתי חולים – לא מה שחשבתם: במרכז הרפואי זיו בצפת מגישים ארוחות גורמה ושף

מי אמר שרק במסעדה נחשבת תוכלו למצוא מנות מעניינות וטעימות? במרכז הרפואי זיו בצפת החליטו להעשיר את התפריט המגוון ולהוסיף לו מנות חדשות ומרעננות.

השף חיים אוחנה בתחרות הבינלאומית שהתקיימה לפני מספר ימים.

בין המנות החדשות מהן ייהנו בקרוב המטופלים והעובדים: עראייס, טורטיות ממולאות בעוף ובבשר ואם זה לא מספיק, אז גם מנות גורמה יוגשו בקרוב במרכז הרפואי זיו. מנהל המטבח במרכז, השף חיים אוחנה שחזר לפני מספר ימים מתחרות בינלאומית שכללה בין היתר גם השתלמות אליה נשלחו גם שמונת הטבחים של המרכז, סיפר כי בקרוב התפריט של ארוחות הצהריים יעבור מתיחת פנים ויזכה למנות חדשות. "למדנו תפריטים חדשים שמכילים אוכל מעניין ובעיקר בריא.

חזרנו מהתחרות ומההשתלמות עם מנות מנצחות שבקרוב כולם ינסו אותם. זה תמיד כיף לקבל פידבקים מהמטופלים ומהעובדים ולדעת מה הם אוהבים יותר ומה פחות וכך זה מסייע לנו להשתדרג עוד יותר", סיפר השף אוחנה. במסגרת ימי ההשתלמות התקיימה גם תערוכה של חידושי המטבח ומה שצד את עיניו של אוחנה, היו תבניות מיוחדות ותנורים שבאמצעותם ניתן להכין אוכל בריא.

"מניחים על התבניות המיוחדות את השניצל וכעבור 8 דקות הוא יוצא עסיסי, פריך ובעיקר בריא", אמר השף של המרכז הרפואי זיו. יצוין כי המטבח של המרכז הרפואי זיו מבשל מידי יום 3,000 מנות. מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר סלמאן זרקא: "חשוב לנו מאוד שהמטבח של המרכז הרפואי יהיה עדכני ומתחדש באופן תמידי. כפי שאנו פועלים בצד הרפואי והטכנולוגי, כך אנו עושים הכל על מנת לחדש ולהתחדש גם בנוגע לתפריט המגוון במטבח שלנו, אותו נעשיר במנות חדשות ובריאות".

המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי זיו חיים טל ציין כי "אנחנו ממשיכים במגמת ההתחדשות והשדרוג של המערכים והשירותים במרכז הרפואי, גם באמצעות ציוד ואמצעים טכנולוגיים וגם במקרה זה, על ידי שיפור תפריט המטבח בשיתוף המחלקה לתזונה. אנו רואים חשיבות רבה בשיפור מתמיד של השירות למטופלים ונחתור לכך בכל התחומים".

תגובה אחת

  1. אוחנה איש מקסים ונעים אוכל מכל הלב! בתור סטודנטים פה בצפת מרגיש לנו שאנחנו כל פעם מגיעים למקום ביתי ולאוכל כמו של אמא.

    תודה על הכל!

השאר תגובה

דילוג לתוכן