fbpx

ידידים טובים באמצע הדרך – מתנדבים עם ארגז כלים יסייעו לכם בדרכים

כשאתם בדרכים, מלבד תפילת הדרך שלפני הנסיעה למען שלומה אתם גם מקווים לא פעם שהנסיעה תהיה חלקה וללא תקלות מיותרות שמתרחשות תמיד רחוק מהבית. כן – הכוונה לפנצ'ער (תקר).

לכאורה מדובר בתקלה הכי קלילה – אבל לא כל אחד נולד עם מפתח ברגים ביד. לא פעם מה שעשוי להיות פשוט כמו החלפת גלגל עבורי ועבור רבים (לא רק נשים), זה הופך למשימה לא פשוטה. במידה ונתקעתם בבעיה ברכב או באמצע היום או אפילו בשעות הקטנות של הלילה- אלדאגה, יש לכם ידידים בדרכים ולא סתם ידידים אחלה ידידים עם לב רחב.ארגון ידידים הוא ארגנון התנדבותי הנחשב בין הגדולים במדינה . ארגון "ידידים בדרכים" נותן עזרה ראשונה לנהגים החל מהנעת הרכב, סיועב החלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד. הארגון, הפועל בהתנדבות מלאה, מספק עזרה לזולת 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, למעט שבתות וחגים.

הארגון הוקם בשנת 2006, ומנוהל ע”י המנכ”ל ישראל אלמסי, ולצידו הסמנכ”ל לייזי שטרן.מאז הארגון הלך והתפתח. כיום יודעים אלפי הפונים מידי חודש מכל רחבי הארץ ללא הבדל דת גזע, או מין, כי בכל מקרה בו נתקעים הם בדרכים, ידידים תמיד יהיו שם בשביל לחלץ ולסייע. הם נמצאים בכל רחבי הארץ, כולל בצפת שם אף פועל מועדון בית המתנדב. את הסניף הצפתי מנהל, אריה ניסילביץ' שמשווע להגדלת מאגר המתנדבים והמתנדבות בסניף. כתובת המייל למי שמעוניין : [email protected]. לסיום שלא נזדקק אבל במידה וחלילה נתקעתם  בדרכים – אתם מוזמנים להתקשר ל- 053-313-1310 והם בדרך לסייע.

השאר תגובה

דילוג לתוכן