fbpx

האם רוב הקולות של שלום אלבז יגיעו לארקדי?

ארקדי בארסט הולך עד הסוף בבחירות. צילום: א.פרטי

בבחירות לראשות העיר שיערכו בסוף החודש, יהיו 3 מועמדים: קקון, ארקדי ואוחנה, ורוב הקולות של אלבז, שהודיע כי פרש מהמירוץ – יעברו כפי המסתמן לארקדי

הישורת האחרונה לבחירות, בעוד 18 יום ובצפת יהיו 3 מועמדים: ראש העיר המכהן, שוקי אוחנה, סגנו, ארקדי בארסט ויוסי קקון. שלום אלבז, שעד לפני המלחמה היה במומנטום שסחף אחריו רבים, הודיע אתמול כי הוא לא מתמודד לראשות העיר והצהיר על תמיכתו ביוסי קקון.

הקולות של אלבז, שמגיעים בעיקר מהציבור החילוני, ולא מעט ממאוכזבי אוחנה, יתחלקו בין 3 המועמדים האחרים. די ברור שמי שיקבל הכי פחות מהקולות האלה יהיה אוחנה, שהרי אלבז אגר סביבו לא מעט ממאוכזביו של ראש העיר והוא גם הציב אלטרנטיבה חלופית לשלטון הקיים ובדרך כלל מי שכבר תומך בשינוי מנהיגות עירונית, יבחר כל מועמד אחר ולא את ראש העיר. המועמד החדש יוסי קקון יקבל אף הוא חלק מהקולות, בגלל המעגל הקרוב של אלבז שיעביר את הקולות אליו, לאחר התמיכה המוצהרת בו.

אך את רוב הקולות, אלה שרצו אלטרנטיבה אחרת ולא מסכימים שיהיה מועמד חרדי, צפוי לקבל ארקדי, קודם בגלל שהוא האלטרנטיבה של אותם בוחרים שלא רוצים אוחנה, ויתרה מכך, הזיקה של ארקדי לרבים מהם היא על בסיס הכרות אישית וחלק מהפעילות העניפה שלו לטובת תושבי העיר, במסגרת תפקידו השונים בעירייה.

בסביבה של ארקדי מרגישים בשבועיים האחרונים את הסחף בציבור הכללי. זה קורה בעיקר בגלל העבודה של חברי הרשימה ״צפת של כולנו״, שמצליחים לאגום תומכים רבים, שרואים בארקדי את האופציה הטובה ביותר למנהיגות. ״על ארקדי אפשר לסמוך. הוא לא מזגזג ועומד על עקרונותיו, תמיד למען התושבים והעיר. וזה תמיד עדיף על אלה שמבטיחים ולא מקיימים. הוא היחיד שישמור על העיר גם חילונית״, אמר אחד מהם.

(מחלקת פרסום פוליטי)


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן