fbpx

החלטה אמיצה של מוטי חטיאל; הצהיר כי לא יערוך קמפיין בחירות תקשורתי בגלל המלחמה

ללא קמפיין בחירות. מוטי חטיאל. צילום: א.פרטי

בתקופה רגישה, בה הצהירה המדינה כי יערכו בחירות לרשויות בסוף החודש, ראש המועצה של ראש פינה, מוטי חטיאל החליט, יחד עם חברי רשימתו, לא לנהל קמפיין בחירות רגיל, עם פוסטים של עשייה ופיתוח, אלא על קמפיין שקט, מתוך הכרות ואמונה בתושבים.

בניגוד לכל הסובבים אותו, ראש המועצה המקומית של ראש פינה, מוטי חטיאל, הודיע כי אין בכוונתו לנהל קמפיין תקשורתי לבחירות הקרובות שיערכו בסוף החודש.

חטיאל שנחשב למועמד המוביל, שמספר שבועות טרם המלחמה, היה אף מועמד יחיד, קיבל את ההחלטה יחד עם חברי רשימתו, ראש פינה של כולנו, שכוללת שמות רבים של אנשי חינוך, עסקים, קהילה ועוד.

חטיאל בפוסט שפרסם: ״ממשלת ישראל החליטה על קיום בחירות לרשויות המקומיות בסוף החודש. גם אני, כמו אחרים חושב שאין זה הזמן לכך. בימים אלו, עם ישראל נמצא בלב לחימה, במאבק להשבת 136 חטופים ובכוננות מתמדת בישובים רבים במדינת ישראל וביישובי הגליל בפרט. כל אלו הובילו אותנו למסקנה שלא לערוך קמפיין בחירות תקשורתי. זו אינה העת!״

חטיאל זכה לתמיכה רחבה ויוצאת דופן מצד חברי המליאה בקדנציה האחרונה, שכללה שיתוף פעולה פורה ואף הביאה לכך שנציגי סיעות של רשימות שהיו נגדו בבחירות האחרונות, הצטרפו אליו בבחירות הנוכחיות והפכו להיות חלק מרשימת ״ראש פינה של כולנו״. הרשימה שהוצגה לתושבים טרום המלחמה כללה רבים, שמהווים פסיפס משמעותי של תושבי ראש פינה.

״אמשיך ואפעל למען התושבים, רווחתם וביטחונם, במיוחד בימי חירום אלו וגם בשגרה. זו דרכי כך פעלתי מהיום בו נבחרתי וזה נעשה מתוך אחריות אמיתית לתושבים ולמושבה״, הוסיף חטיאל.

מול חטיאל מתמודד רועי כהן, שבניגוד להצהרה של ראש המועצה, החליט לערוך קמפיין שהכיוון שלו מאוד ברור, בניסיון לערער את ההגמוניה שיש סביב מוטי במושבה הקטנה. מי שהצהיר על תמיכתו ברועי הוא ראש המועצה לשעבר, אהרון ברנזון, שאותו ניצח חטיאל בסיבוב השני בבחירות 2018.

חטיאל בחר שלא להגיב, כפי המסתמן לקו התוקפני ונראה כי הוא יודע שהתושבים מכירים אותו, את דרך העבודה והקשר שהוא ידע לשמר איתם לאורך השנים והוא מאמין כי ביום הבוחר, בו הם יגיעו לממש את זכותם הדמוקרטית, הם ידעו להבחין ולבחור לטובת המשך פיתוח הקהילה והמושבה.

״שמרו על עצמכם והמשיכו להיות מקור לגאווה, לקהילה חזקה, המגלה ערבות הדדית יוצאת דופן. אנחנו ננצח בזכות העשייה הענפה שלנו ובזכות אהבת חינם!״, סיים חטיאל.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן