fbpx

הכי סוואנה באפריקה- כאן לידכם בישראל

ב"אבוקיאק" מגישים לכם חוויה של אפריקה בישראל. שייט משפחתי- חווייתי במורד הזרם שמרגיש הכי חוצלארץ, כאן לידכם.

צילום: אתר אבוקיאק

החופש הגדול, השמיים הסגורים והקורונה מציבים אתגרים חדשים לציבור הישראלי. יחד עם זאת אפשר, רצוי והכי בטוח באוויר הבטוח. יצאנו לבדוק את השייט שכולם מדברים עליו לאחרונה בעקבות גשמי הברכה שהגיעו אלינו בחורף האחרון, בין הגליל, העמק והגולן.

חווית השיט באבוקיאק הנמצא בפארק הירדן מצפון לכנרת, הפכה השנה לאטרקציה ייחודית בה הכנרת גלשה אל נהר הירדן לראשונה מזה 30 שנה ויצרה מרחבי מים חדשים.

התעלות הצרות התרחבו מאוד עד כדי 200 מטר מגדה לגדה ונוצרו אגמים קטנים, בדרך נוצרה סוואנה ממש כמו באפריקה. יחד עם זאת המסלול החדש הפך את השיט בקיאקים או סירות לרגוע ושקט ומתאים לכל המשפחה במיוחד בתקופה מאתגרת כמו עכשיו בה צריך לשמור על ריחוק ולהימנע מהתקהלות.

צילום: אתר אבוקיאק

במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב. אורכו של הנתיב כ- 4 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקייק. חובבי הטבע יכולים לשלב גם הליכה רגלית, באתר שבילי הליכה מסודרים לאורך ערוצי המים, אמות המים, מעיינות וטחנת קמח עתיקה.

נמרוד גביש מנכ"ל אבו קיאק "הישראלים הם צרכני תיירות במלוא מובן המילה. השנה כשהשמיים סגורים ומקורות המים מלאים הם מגיעים לנפוש בטבע במיוחד בתקופת הקורונה. האתר שלנו מזמן את הירדן בשיאו. הסוואנה שנוצרה כאן, כמות המים האדירה והחיבור שנוצר כאן לראשונה אחרי 30 שנה בין הירדן לכנרת הוא מחזה שאסור לפספס. אנחנו מציעים חוויה תיירותית מלאה הכוללת בין היתר: שייט לילי, טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית, טיולי מים לינת שטח בפארק הירדן. כל זה  תוך הקפדה מלאה של  הנחיות תו סגול של משרד הבריאות"

בתמונה : מיקה גביש ממושב רמות ביום כיף עם החברים קרוב לבית באוויר הפתוח – באבוקייאק
צילום : נמרוד גביש

לפרטים נוספים ולהזמנות – טל': 04-6921078 https://www.abukayak.co.il/

זמני פעילות – ימים: א-ה שעות: 9:00-17:00, יום ו שעות: 9:00-16:00, סגור בשבת וחגי ישראל

השאר תגובה

דילוג לתוכן