fbpx

כל מוצרי ההיגיינה הקיימים לרשותך

צילום pexels

כל אישה מגיבה בצורה שונה למחזור החודשי. יש נשים שהמחזור שלהן קל והן עוברות אותו כרגיל ללא שום הפרעה בחיי היומיום והזרימה שלהם חלשה או בינונית. יש נשים אשר חוות אותו עוצמתי, על קשת התסמינים שלו ולעיתים הן גם בעלות זרימה חזקה יותר אשר הופכת את התפקוד לקשה יותר במהלך היומיום. כיום יש מגוון רחב של מוצרי היגיינה שניתן לבחור מהם את זה שהכי מתאים למצב שלך. לפניך סקירה של כל המוצרים ויתרונותיהם.

1. תחבושות היגייניות

זהו אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר על ידי נשים ונערות. קל מאוד להשתמש בתחבושת היגיינית משום שהיא נדבקת לתחתון עם פס דבק ומצדדיה יש שתי כנפיים שעוטפות את התחתון מלמטה כדי להבטיח שהיא לא תזוז כאשר את הולכת וזזה. התחבושת בנויה עם חומר שסופג את הנוזלים ובכך מונע את המעבר אל התחתון. יש מגוון רב של תחבושות לעוצמות זרימה שונות, לזמנים שונים של היום או הלילה. בנוסף, ישנן תחבושות בגדלים שונים כל שניתן להתאים את התחבושת הנכונה לכל אחת. חשוב לזכור להחליף את התחבושת מידי כמה שעות או אם היא מלאה כדי להימנע מזיהומים, גרד בפות, ריח לא נעים ועוד.

2. טמפונים

המצאת המאה! אין קל ונעים יותר מטמפון משום שזו ההגדרה האמיתית של "ללכת עם ולהרגיש בלי" את הטמפון אפשר להחדיר אל תוך הנרתיק וכך הוא סופג את הווסת. בעת הספיגה הוא מתנפח וכך נחסמת האפשרות של יציאת הנוזלים החוצה אל התחתון. גם לטמפונים יש גדלים שונים ויכולות ספיגה שונות, כך שתוכלי להתאים את הטמפון הנכון לגופך. יתרון משמעותי מאוד שיש לטמפון הוא האפשרות להיכנס לים או לבריכה ללא כל בעיה, ללבוש חוטיני, מכנסיים צמודים ועוד סוגי בגדים שלא ניתן ללבוש עם תחבושת.

בנוסף, יש שני סוגים של טמפונים: אלו שיש להם מוליך אשר מסייע בהחדרתם לתוך הנרתיק. ואלו ללא המוליך. לטמפון לרוב יש מוליך מקרטון או פלסטיק, והוא נמצא בתוך המוליך. השימוש במוליך מאפשר להתנהל באופן סטרילי יותר משום שאין צורך להחדיר את האצבעות לתוך הנרתיק עם הטמפון. אך כמו כל דבר גם כאן מדובר בהעדפה אישית בלבד.

3. תחתוני מחזור

תחתוני מחזור הם כמו תחתון רגיל, למעט העובדה שהם מכילים בתוכם בטנה מיוחדת שסופגת את הווסת. ישנם שני סוגים של תחתוני מחזור: חד פעמיים ורב פעמיים. התחתון החד פעמי מיועד ללבישה פעם אחת ולאחר השימוש יש להשליך אותו לאשפה. התחתון הרב פעמי מאפשר לשטוף אותם תחת המים מהדימום ולהכניס אותם לכביסה כך שניתן יהיה ללבוש אותם שוב. גם לתחתוני המחזור יש מידות שונות כדי להתאים לגזרתן של נשים שונות וגם שכבת ספיגה בדרגות שונות כך שניתן יהיה לרכוש זוג שמתאים לעוצמת הזרימה.

4. גביעוניות

הגביעוניות שצורתן דומה לגביע או כוס ומכאן שמן, עשויות מסיליקון או מחומר רך אחר המאפשר החדרה נוחה וללא כאב לתוך הנרתיק. בניגוד לטמפונים או תחבושות הגביעוניות הן מוצר רב־פעמיות שניתן להשתמש בו שוב שוב, וכך הן מסייעות גם לשמירה על הסביבה. את הגביעונית מחדירים עמוק לתוך הנרתיק כשהיא מקופלת. ברגע שהיא משתחררת בפנים היא נפתחת באופן כזה שאינו מאפשר לנוזלים לצאת החוצה והיא למעשה אוגרת אותם בתוכה ממש כמו כוס. כאשר היא מלאה יש להוציא אותה, לרוקן, לחטא היטב ורק אז אפשר להחזיר אותה פנימה שוב פעם. גם הגביעוניות מגיעות במגוון מידות שונות כדי להתאים הן לרוחה הנרתיק של האישה והן לעוצמת הזרימה שלה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן