fbpx

מסיבת מרפסות בצפת: בן סנוף חנך מיזם של העירייה – קיים מופע במצפה אגם

מסיבת המרפסות- הדור הבא! הערב השיקה עיריית צפת מיזם חדש ומקורי במיוחד שמטרתו להפיג את השיעמום וליצוק תוכן אמיתי לחיי היום יום של תושבי העיר הנמצאים בבתים לאור ההנחיות של משרד הבריאות.

במסגרת הפרויקט החל מהערב מתקיימים מופעים רבים, כל פעם בשכונה אחרת, ברחבי העיר צפת כאשר האומן יופיע במרכז הרחוב ואילו התושבים יצפו במופע מהחלונות והמרפסות. התכנים יותאמו לשכונות השונות ברחבי העיר צפת כאשר בין התכנים שנסגרו עד כה ניתן למצוא: זמרים, נגנים, קוסמים, ככוכבי רשת, לוליינים, כוכבי ילדים ועוד!.

המופעים מועברים גם בעמוד הפייסבוק בשידור חי כך שגם התושבים המתגוררים באזורים אחרים בעיר יוכלו להנות מכך. התכנים מותאמים גם ברמת סוג האוכלוסיה המתגוררת באותה שכונה לרבות המגזר החרדי
את הערב הראשון פתחו בצפת עם הזמר בן סנוף תושב העיר צפת שהינו אחד מהזמרים הבולטים במדינה בייחוד בז’אנר החופות והחתונות. מאות מתושבי מצפה אגם יצאו למרפסות שרו רקדו ושמחו כשבידיהם דגל ישראל. הזמר הלהיב את התושבים וחימום את ליבם למשך כ 40 דקות של מופע קצבי ושמח.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: ״אנחנו משיקים מיזם חדש ומיוחד בעיר שהפכה בשנה וחצי למובילה בתחום התרבות והפסטיבלים, גם הקורונה לא תעצור את התרבות בעיר שאין עוד כמוה בעולם. מידי יום, לפעמים בבוקר ולפעמים בערב , יתקיימו מופעים מיוחדים בשכונות השונות. אני גאה לפתוח את המופעים עם זמר מקומי שהפך לשם דבר ברמה הבינלאומית- בן סנוף שלא חשב פעמיים ומייד הסכים״. בעיריית צפת מציינים כי על פי התוכנית מחר יתקיימו מופעי לוליינות לכל המשפחה!

השאר תגובה

דילוג לתוכן