fbpx

קצין ההגנה המרחבית בעוצבת ברעם: "נמשיך לדאוג לביטחון התושבים ולקיים עמם שיח שוטף והדדי"

עם סיום השנה האזרחית, מצורף טור אישי של קצין ההגנה המרחבית של חטיבה 300, אל תושבי הגליל. רס״ן אמיר מולא, הוא תושב ירכא וקצין ההגנה המרחבית בעוצבת ״ברעם״.

"תושבי הגליל היקרים, בשש השנים האחרונות הייתה לי הזכות לעבוד אתכם ולצדכם בגזרת 300.
עם סיומה של השנה האזרחית הנוכחית, שכללה בתוכה אירועים מבצעיים, תרגילים משותפים ושיתופי פעולה ייחודיים נוספים, ברצוני להודות לכם על היותכם הרוח הגבית עבור עשיית החטיבה.
ראינו זאת במבצע ״מגן צפוני״, כאשר במשך 40 ימים קיימנו יחד שיח שקוף ועקבי בין המפקדים הבכירים לנציגי כלל היישובים, זכינו לתמיכתכם המלאה והייתם לנו שותפים במבצע לכל דבר ועניין. ראינו זאת גם בתקופת ״בין המצרים״, כאשר במקביל להיערכות החטיבה ובהתאם להנחיותנו, המשכתם לקיים שגרה אזרחית מלאה והדבר כתוצאה עזר לנו לנהל את המצב, ולמנוע הסלמה באזור.

לאחר שנה מבצעית שכזו, ובמיוחד לאור זאת שאנחנו מציינים גם בימים אלו שנה ל״מגן צפוני״, אני רוצה לציין כי אנו נמצאים כיום באופן מלא במצב שגרה.
עם זאת, חשוב להדגיש גם כי אנחנו, החטיבה המרחבית בפרט והצבא בכלל, לא נחים לרגע, אנחנו ממשיכים לבצע פעולות במרחב קו המגע על מנת לבסס את הריבונות הישראלית ולמנוע חופש פעולה מהאויב, ממשיכים לשמור על כשירות כוחותינו באמצעות תרגולות בט״ש ותרגילים רבים, והכי חשוב- ממשיכים לשמר את הקשר החזק בין יישובי הצפון לבין צה״ל. נמשיך לדאוג לביטחונכם ולקיים שיח שוטף והדדי עמכם.
אאחל בהזדמנות זאת גם שנה אזרחית מוצלחת! לשנים רבות נוספות של אחווה ועשייה משותפת. בהוקרה, רס״ן אמיר מולא.

השאר תגובה

דילוג לתוכן