fbpx

איך לשדרג את המטבח בקלות? טיפים מאת המטבח שלי

צילום: depositphotos

אם אתם מעוניינים לשדרג את המטבח, או אולי אפילו לעצבו מחדש, אפשר לעשות זאת באמצעות הסיוע של פורטל המטבח שלי. פורטל המטבח שלי מהווה צינור מידע משמעותי בתחום שיפוץ מטבחים, עיצוב מטבח ועוד. כל עוד אתם מעוניינים להנות משדרוג המטבח תוך מינימום הוצאות, השורות הבאות בשבילכם. 

התהליך של שדרוג מטבח לא חייב להיות מאוד מורכב. ישנן לא מעט תוספות למטבח ולבית, שבעזרתן תוכלו לשדרג מטבחים. שדרוג מטבחים יכול לכלול אפילו בנייה של אי למטבח, ארונות למטבח, החלפת ידיות לארונות מטבח ועוד. בסופו של דבר, בכדי להנות מהתחושה של שדרוג ועיצוב מטבח מחדש, לא חובה להשקיע אלפים על גבי אלפים של שקלים. 

שדרוג ועיצוב מטבח בעלויות אטרקטיביות 

בעלויות אטרקטיביות למדי, תוכלו לשדרג משמעותית את המטבח שלכם. אם תחליטו למשל על תוספות למטבח, אפשר לציין מדבקות שונות. ישנן מדבקות מאוד איכותיות, שבעזרתן ניתן לכסות את דלת המטבח, את ארונות המטבח, את דלת המקרר ועוד. אגב, ישנן גם מדבקות לקירות המטבח בבית, מה שתוכלו למצוא החל מעלויות של 350 ₪ בממוצע. 

כשסקרנו את פורטל המטבח שלי (kitchensdesign.co.il), מצאנו פריט מידע מעניין. מסתבר שיש באינטרנט מה שנקרא מחירון שיפוץ מטבחים. בעלויות לא מאוד גבוהות, אפשר לבנות למשל אי מטבח. אי למטבח הוא אופציה מצוינת אם אתם מעוניינים לשדרג את מטבחכם. בואו נבין במה הוא תורם. 

אי מטבח הוא יותר מאשר משטח עבודה נוסף במטבח 

האי מייצר לא רק משטח עבודה מעוצב, הוא מייצר לכם תאי אחסון נוספים במטבח. מומלץ מאוד. ניתן לבנות אי למטבח החל מעלויות ממוצעות של 2,500 ₪. אם תחליטו ללכת על חומרי גלם זולים ולבנות אי מטבח מאוד קטן, אפשר למצוא נגרים שיעשו זאת תמורת פחות מ-2,500 ₪. 

עוד כדאי לדעת, מוצרים חשמליים יכולים להוות שדרוג משמעותי בכל מטבח ומטבח. אם אתם חובבי בישול, אז אפילו נמליץ לכם לחדש את כל מכשירי החשמל במטבח שלכם. זה ייתן לכם את החשק לבשל ולהעלות ריחות גורמה לאוויר. 

השוואת מחירים בין נגרי אמן וחברות מטבחים 

משהו נוסף שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, השוואת מחירים בין חברות מטבחים כדי להוזיל עלויות. דרך המטבח שלי תוכלו לערוך השוואת מחירים לצורך שדרוג מטבח קיים. אם תצטרכו לעצב את המטבח ולשדרג אותו, יהיה חשוב לקבל מספר הצעות מחיר מחברות מטבחים, נגרים וכדומה. וזה בדיוק מה שמאפשר לכם הפורטל המטבח שלי – פורטל מטבחים להשוואת מחירים. 

כדי לקבל סיוע נוסף, השאירו את הפנייה שלכם בפורטל וקבלו מספר הצעות מחיר מחברות מטבחים, נגרי אמן ועוד. לאחר שתקבלו מספר הצעות מחיר, יהיה כדאי גם לסקור את תיקי העבודות של אנשי המקצוע השונים. קבלו השראה וצאו לדרך. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן