fbpx

גרירת רכב

גרר הוא כלי רכב המשמש להנעת כלי רכב, חונים לא חוקי או בלתי ניידים בדרך אחרת. נהג הגרר מחבר רכב למשאית עם כבל פלדה כבד הנקרא "מוט גרירה" או "חבל התאוששות" ואז גורר אותו משם.

צילום freepik/ bl

גרירת רכב היא פעולה של הזזת רכב מנועי על ידי הצמדתו למשאית גרר, לרוב באמצעות שרשראות. המונח "גרר" נגזר מהפועל שמשמעותו "למשוך".

גרירה יכולה להתבצע עם או בלי ציוד מיוחד. יתכן ויהיה צורך בגרירת רכב על מנת להזיז אותו לצורך ביצוע תיקונים או אם הוא עבר תאונה.

גרירת רכב היא תהליך של העברת רכב מושבת או בלתי פעיל ממקום אחד למשנהו. הגרירה מתבצעת בדרך כלל על ידי גרר או מכונית גרר אחרת.

על מנת שהגרר יבצע את המשימה, הוא צריך להיות מצויד בציוד מסוים וזה יכול לכלול:

– כננת, המשמשת להוצאת כלי רכב כבדים מבוץ, חול, שלג ושטח קשה אחר.

– מנחת כוח (PTO) המשמש למשיכת רכבים תקועים בבוץ או חול.

– שקעים הידראוליים המשמשים להרמת רכבים כך שניתן לגרור אותם על הגלגלים שלהם.

– מעלית גלגלים שהיא מכשיר המרים את הרכב כך שניתן לגרור אותו על גלגליו ללא צורך

תהליך הגרירה

גרירת רכב היא תהליך שניתן לבצע במשטרה או בשירות חירום. התהליך אינו מסובך במיוחד ולרוב לוקח פחות משעה.

השלב הראשון בתהליך זה הוא להשתמש במשאית גרר כדי להסיר את הרכב מיקומו. זה יתבצע בדרך כלל על כתף הכביש, או אם אין מספיק מקום, בצד כביש מהיר.

לאחר שהרכב יוסר ממקומו, הוא ייגרר לאחד ממגרשים רבים ושם הוא יישאר עד שמישהו יבוא לתבוע אותו. אם אף אחד לא יבוא לתבוע זאת תוך 30 יום, אז לרוב המדינות יש חוקים הקובעים שהמכונית מועברת למכירה פומבית וכל ההכנסות חוזרות לקופת המדינה.

בעת גרירת רכב, חשוב לזכור כי יש לגרור את הרכב לכיוון מסוים. כלל האצבע הכללי הוא שצריך לגרור את המכונית כשחזית המכונית פונה לאותו כיוון לתנועה. זה יבטיח שאם יש רכבים שמגיעים מאחור, הם לא יתנגשו ברכב שלכם ויגרמו לתאונה.

גרירת רכב היא תהליך של העברת מכונית או רכב אחר באמצעות גרר. הגרירה יכולה להתבצע על ידי בעל הרכב, או על ידי חברה חיצונית.

סיבות לגרירת רכב

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שיהיה צורך בגרירה. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהרכב התקלקל ויש להזיז אותו מהכביש ולצאת מכלל סכנה. סיבות אחרות כוללות כאשר מישהו עבר תאונה ויש צורך לגרור את המכונית שלו לחקירה, או אם מישהו נסע לתוך גוף מים ויש צורך לגרור את המכונית שלו החוצה לפני שהיא שוקעת.

אנו המרכז לשירותי דרך וגרירת רכבים יכולים לגרור רכב עם גרר באמצעות וו ושרשרת.

הגרר מצויד בהרמת גלגלים, המשמשת להנחת הוו מתחת למסגרת הרכב. השרשרת מתחברת לחלק האחורי של המכונית ומתחברת לחלק הקדמי של הגרר.

לאחר מכן מורידים את הרמת הגלגל, והמכונית מורמת על הצמיגים שלה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן