fbpx

הדרך הנכונה להזמנת חברת הובלה בצפון

צילום 123rf

כולנו יודעים, שלפני שמזמינים הובלה חייבים להבין את הנושא, כדי לסגור את הדיל המשתלם ביותר עבורנו, להימנע מטעויות, ולא לשלם מחיר מופקע.

חקרנו ואספנו עבורכם את הטיפים שיעזרו לכם לבחור חברת הובלה בצפון על הצד הטוב ביותר, כדי לעבור את המעבר בשלום.

מעבר דירה הוא תהליך מורכב, בו יש לדאוג להמון פרטים, ולתאם בין גורמים שונים. הטעות הקטנה ביותר עלולה לעלות לכם ביוקר, לכן חשוב שתקדישו את הזמן לקריאת הטיפים הבאים שנכתבו בשיתוף האתר ASK5 להשוואת הובלות בצפון.

אז בלי הקדמות מיותרות, לפניכם טיפים ועצות לבחירת חברת הובלות מומלצת בצפון במחירים הוגנים.

אמינות ושקיפות

אחד הדברים החשובים בחברת הובלות הוא ערך האמינות. זכרו שבסופו של דבר הם אלה שנושאים את הציוד הכי חשוב שלכם – החל מרהיטים, חפצים שבירים וחפצים יקרי ערך. כדאי לבחור בחברה עם ביקורות טובות, או אפילו מהמלצה, על מנת להיות בטוחים שהציוד שלכם נמצא בידיים טובות. אף אחד מאיתנו לא אוהב לגלות חפצים שנעלמים, שנסדקים, או במקרה הגרוע מכל נגנבים. ולכן כדאי לבחור חברת הובלות מוכרת ומומלצת.

עלויות נוספות

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, הוא עניין העלויות הנוספות. קיימים לא מעט מובילים לא ישרים, שמוסיפים עלויות נוספות במעמד ההובלה, וכך "לא משאירים לכם ברירה" אלא לשלם אותם. בחרו במובילים שנוקבים במחיר המדויק מראש, ולא מוסיפים עליו עלויות לא מתכוננות.

כאשר אתם מבצעים הובלה עם מנוף הרמה, שימו לב לקבוע מחיר גלובלי עליו, ולא לפי שעה. קיימים מובילים שמבקשים מחיר על מנוף ההרמה לפי שעה, מה שמאפשר פתח למריחות זמן כאלה ואחרות, שמגיעות על חשבונכם. מוביל הוגן לא יעשה לכם "טריקים" כאלה ואחרים, אך כדי להבטיח את זה, חשוב שתחתימו את המובילים על חוזה הובלה שמתייחס לכל הפרטים – הקטנים והגדולים.

שירות מכל הלב

גם כשדברים משתבשים חס וחלילה, בחרו במוביל שיעדכן אתכם בכל שלב, גם כשיש עיכובים ובלת"מים, יפתור אותם בחיוך, וישמור על גישה נעימה מולכם.

בחרו בחברת הובלה בצפון

כאשר אתם מחפשים הובלות בצפון, תהיה זו טעות לבחור בחברת הובלות מהמרכז, שתגבה מכם מחיר יקר רק על הנסיעה צפונה, שדורשת זמן וכסף. כאשר אתם עובדים ממקום למקום בצפון, בחרו בחברת הובלה בצפון, שתאפשר לכם עלויות זולות.

השוו מחירי הובלה בצפון

אתר 5ASK מאפשר לכם להשוות בין חברות הובלות בפריסה ארצית. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, לכתוב מהיכן להיכן אתם רוצים לעבור, ומתי. תסמנו את סוג ההובלה, למשל דירה עם 1-5 חדרים, הובלת משרד, הובלת אופנוע, טרקטורון וכן הלאה.

האתר יציע לכם מגוון של מובילים שזמינים בתאריך שביקשתם. אם אתם זקוקים למנוף הרמה, תוכלו לציין זאת. תקבלו 3 הצעות מחיר שונות, תוכלו לקרוא ביקורות, ולבחור בהצעה שהכי משתלמת עבורכם. האתר חוסך מכם כאב ראש של לחפש הובלות בצפון, ומבצע את ההשוואה עבורכם.

הזמינו מראש את ההובלה

בתוך כל הבלגן של מעבר הדירה, רבים שוכחים מהדבר הכי חשוב – הזמנת מוביל. הם מתעסקים באריזה, צביעה של הבית, מציאת סידור לילדים, מיון כל הציוד, עיצוב הדירה החדשה, ודוחקים את הזמנת המוביל לרגע האחרון.

שימו לב שכדי למצוא מוביל במחיר משתלם, כדאי לקחת את הזמן ולעשות סקר שוק. ברגע שתקדישו מספיק זמן לחיפוש מוביל, ותבצעו את החיפוש בסבלנות, תוכלו לדעת שאתם לא מתפשרים, לא משלמים מחיר מופקע, ובוחרים את המוביל הטוב ביותר.

טיפ אחרון לפני סיום

במידה וביכולתכם לעבור בחודשי החורף, ההובלה צפויה להיות זולה יותר בכ-20% מסכום ההובלה שתשלמו בקיץ. טיפ זה בדרך כלל אינו ישים מפני שחופש המשחק בתאריך המעבר כמעט ולא קיים, אך אם בכל זאת עולה בידכם הדבר, מדובר בצעד משתלם במיוחד.

השאר תגובה

דילוג לתוכן