fbpx

הכנת מרפסת לחורף

סגירת מרפסת לחורף היא משימה אופיינית שרבים מאיתנו צריכים לבצע מדי שנה.

צילום freepik bl

יש כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט כדי להקל על זה.

1. נקו את המרפסת שלכם:

  • סלקו את כל הלכלוך והפסולת שהצטברו במרפסת
  • שטפו כל שטיחי דלת או משטחים חיצוניים אחרים במים כדי להסיר כתמי מלח. לתלות אותם לייבוש בשמש במידת האפשר.
  • הסר כל רהיט מהמרפסת שלך כך שתוכל לטאטא ולנגב כל משטח בקלות.

2. סלק את כל הצמחים שלך:

  • צמחים זקוקים להגנה מפני הצטברות שלג, שלג וקרח על מנת לשרוד במהלך חודשי החורף.

סגירת מרפסת לחורף

סגירת מרפסת לחורף היא משימה לא פשוטה. אתה רוצה לוודא שאתה עושה את זה בצורה הנכונה, כדי לוודא שהמרפסת שלך תהיה מוגנת מפני מזג האוויר החורפי הקשה.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לסגור את המרפסת לקראת החורף, אך אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא התקנת לוחות אלומיניום. לוחות אלומיניום חזקים מספיק כדי לעמוד ברוח ושלג, אך הם עדיין קלים וקלים להתקנה על מעקה המרפסת שלכם.

אלומיניום הוא חומר טוב לסגירת מרפסת מכיוון שהוא עמיד ועמיד בפני מזג אוויר.

בחורף, כאשר מרפסת אינה בשימוש, ניתן לסגור אותה כדי למנוע חדירת מים לבית. אלומיניום עובד היטב מכיוון שהוא עמיד ועמיד בפני מזג אוויר.

סגירת מרפסת לחורף אינה קלה כמו שזה נשמע. אתה צריך להיות זהיר כי אתה יכול להסתגר מחוץ למרפסת שלך במשך כל החורף. ישנן כמה דרכים שונות לסגור את המרפסת לקראת החורף.

אחת הדרכים היא לוודא שהוילונות שלך סגורים כל הזמן. זה יעזור למנוע מהאוויר הקר להיכנס ולשמור שהוילונות שלך לא ינשפו פנימה או החוצה. אתה יכול גם להשתמש בחומר מיוחד כדי לאטום סדקים מסביב לדלתות, לחלונות, לקירות ולמקומות אחרים שיכולים להכניס אוויר אם הם לא היו אטומים כראוי. כיסוי הדלתות שלך בלוחות בידוד יעבוד היטב מכיוון שהוא גם יעזור לך להישאר חם במהלך החורף מבלי שתצטרך לשלם הרבה עבור עלויות החימום או הקירור.

לאנשים המתגוררים במקום בו החורפים קשים, הגיע הזמן לחשוב על סגירת המרפסת לקראת החורף. כך תשמרו עליו עד האביב.

אם אתה משתמש במסגרת עץ, התחל בהתבוננות בפינותיה. קודם כל צריך לשחזר את הפינות האלה. השתמש במברשת שיניים ישנה וקצת צבע כדי לשחזר אותן לפני צביעת שוב המרפסת כולה. כסו את כל חלקי העץ שלו בשכבת פריימר או צבע המתאימים לשימוש חיצוני והשאירו לו להתייבש יומיים לפני החלת שכבת הצבע או הלכה הסופית מעליו.

למידע ופרטים נוספים בקרו באתר – https://balcon.co.il/

השאר תגובה

דילוג לתוכן