fbpx

הצלחות טיפולי עיסוי רפואי- מהם אחוזי ההצלחה בפתרון לכאב בעיסוי רפואי

צילום אילוסטרציה freepik (bl)

לא פעם אתם נזקקים לעיסוי רפואי, ברוב המקרים אתם פונים לקבל עזרה באופן מיידי כאשר מדובר בטיפול בכאב. בחירת עיסוי מתאים, בחירת מעסה מיומן ומקצועי אלה גורמים המשפיעים על תוצאות הטיפול, גם ציוד המעסה חשוב לא פחות שכן למיטת עיסוי יש חלק רב בהצלחת הטיפול.

רבים מהמטופלים לא יודעים מהו עיסוי שיקומי, מהו כולל, כיצד מתבצע, מה מרגישים לאחר עיסוי או כמה כמה זמן אפשר ורצוי לעבור עיסוי, רוצים הצלחות בטיפול כאן ועכשיו אין דחיית סיפוקים והכאב מכריע. כל מה שרוצה המטופל/ת "רק תפתור לי את הכאבים" אנשים רבים מגיעים למצבים שלא הכירו בעבר, האמרה של איך זה קרה לי לא תפתור את הבעיה אלא רק בעבודה קשה ושחרור השרירים התפוסים. משככי הכאבים לא עוזרים, זריקות שניתנו על ידי צוותי רפואה לא עוזרות ממש והמטופל/ת מרגיש/ה חוסר אונים. השאלה הנשאלת כמעט בכל עיסוי חרום איך הגעתי למצב הזה, תגאל אותי מהכאבים, מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים.

מיטת טיפולים של המעסה ניר חוכיימה חימום תרמי למזרן בעוצמת חום המותאם לשחרור שרירי הגוף

ניר חוכיימה מעסה רפואי המעניק עיסוי בקדימה במאמר מקיף על עיסוי חרום ומה תעשו כאשר אתם חווים כאבים חזקים.

מהו עיסוי חרום והאם הוא עוזר

עיסוי חרום הוא עיסוי מיידי,מטרתו להביא לשחרור מיידי של השרירים וחזרה לשגרה נורמאלית.ישנם כאבים הפוגעים בתפקוד הנורמאלי והשוטף של תפקוד הגוף למשל גב תחתון תפוס,במצב זה נפגע היכולת במצבים פשוטים כמו עמידה,הליכה,תנועה,ישיבה בכל תנועה יורגש כאב,מה שמקשה על המטופל לבצע פעולות פשוטות.זמן ההגעה לעיסוי הוא קריטי,רבים מהאנשים יגיעו בשלב מאוחר וחריף בדרך כלל לאחר שבוע של כאבים,בתחילה הם חושבים שאם ימתינו יום יומיים אז הכאבים יחלפו.לאחר שהכאב לא חלף מנסים כריות חימום שעשויות להקל במעט.לאחר שהכאב לא עובר,פונים לרופא המשפחה ומשתמשים במשחות לשחרור כאבים או מדבקות לשחרור שרירים ובמקרים חריפים אף מקבלים זריקת וולטרן,זריקת אפידורל,מנסים בכל דרך להיפתר מהכאב ושכל זה לא עוזר פונים לעיסוי רפואי על מנת לשחרר את הכאב.

איזה עיסוי מומלץ לכאבים חזקים

ישנם סוגי עיסויים רבים אשר עשויים להפחית את הכאבים מיידית כולם נכנסים לקטגוריה של עיסויים חזקים ועמוקים הטיפולים המובילים הם עיסוי רפואי,עיסוי רקמות עמוק ועיסוי צמחי מרפא.

עיסוי רפואי- עיסוי שמטרתו טיפול בבעיות אורטופדיות ועוזר מאוד למצבים של גב תפוס,כאבי גב תחתון כאבי גב עליון במיוחד בבעיות אשר מקורן נובעים מעומס על שריר ושלד ומתבטא בכאבים חזקים במקומות שונים בגוף,במיוחד במצבים שנתקעים עם חוסר יכולת לזוז או לתפקד בשל כאבים חזקים.עיסוי רפואי הינו עיסוי חזק,המתמקד בנקודות מעוררות כאב(טריגר פוינט)העיסוי כולל מניפולציות,מתיחות,עיסוי נקודתי עמוק ושחרור כל האזורים המתבטאים בקושי ולחץ על השרירים דבר אשר יסייע בחזרה לתפקוד מלא .

עיסוי רקמות עמוק- אחד העיסויים החזקים והיסודיים אשר קיימים בתחום העיסוי,שילוב של טכניקות כמו עיסוי בעזרת מרפקים,אגודלים,אמות,יעזרו להיכנס לעומק השרירים אשר הביאו לעומס כאבי גב תחתון או גב תפוס לרוב יהיו בשילוב לחץ על אגן ושרירי ישבן כאשר עיסוי מקומי על נקודות שונות יביאו להורדת הלחץ משרירי גב תחתון ויעזרו לפתור כאבי גב תחתון חזקים.

עיסוי תאי הרבל-עיסוי בצמחי מרפא- כאשר ישנו עיסוי חרום והמטופל חווה קושי בתזוזה או בתנועה או כאב הנובע מדלקת,הבחירה הטובה ביותר לעיסוי יהיה עיסוי תאי הרבל.במקרים  בהם מגיע מטופל הסובל מדלקת בכתף,כאבים אשר משפיעים על תנועות בסיסיות כמו הרמת יד,שימוש בכל תנועת יהווה כאב חד ומקרין לאזור שריר הדלתא.עיסוי תאי הרבל מורכב מצמחי מרפא הכוללים 7 עשבי מרפא,אשר מחממים אותם בתוך סיר אידוי ומופעל לחץ על שרירי הגוף תנועות העיסוי דומות לטיפולי שיאצו וטווינה סיבוב,תיפוף,הפעלת לחץ ומשיכה.

סיפורי מקרה והצלחות טיפולי עיסוי

חשוב מאוד כאשר אתם בוחרים ללכת לעיסוי חרום אתם נמצאים בכאבים חזקים,לכו לטיפול אצל מעסה מנוסה בבעיות אורטופדיות והוכשר לכך,בעל ניסיון רב והכי חשוב אחד שיכול לפתור את הכאבים במהירות,כאשר ישנם כאבים חזקים המטופל רוצה לפתור את הבעיות מהר בגלל שהכאב קשה מנשוא.

  • סיפור מקרה דלקת בכתף- חודשיים לפני חתונתה הגיעה אליי מטופלת אשר חוותה כאבים חזקים בכתף בשילוב עם כאבי גב תחתון חזקים אשר מופיעים כבר שנים.בקשתה הייתה לפתור את הדלקת בכתף עד החתונה.המלצתי לה על טיפולי עיסוי רפואי אחת לשבוע כדי לפתור את הדלקת בכתף.טיפולי העיסוי כללו- עיסוי רפואי,עיסוי רקמות עמוק ועיסוי תאי הרבל לפתירת הדלקת.שבוע לפני חתונתה נפתרה הדלקת בכתף וגם כאבי גב התחתון נעלמו כלא היו,בעקבות הורדת הלחץ על שרירי גב תחתון,ישבן,ושרירי הצוואר .
  • סיפור מקרה עיסוי חרום- בכל יום,אני מקבל טלפון על מטופל/ת אשר חווים כאבי גב תחתון כאבים אלה פוגעים בשגרה היום יומית.אני חייב לציין כי רוב האנשים מגיעים במצב חרום  כאשר קיים לחץ  אדיר על שרירי הגב וזו בעצם הסיבה לכאבים החזקים.במקרים אלה,עיסוי אחד עמוק וחזק ישפר את הכאב ב50  אחוז,אם כי חייב לדעת שיש זמן התאוששות של 72 שעות בו יורגכש הלחץ מהעיסוי עצמו,תהיה הטבה גדולה לאחר הטיפול אך למנוע את הכאבים לגמרי יש צורך בעיסוי נוסף אחד שיפתור את הלחץ על השרירים לגמרי .

(תוכן משותף)

השאר תגובה

דילוג לתוכן