fbpx

השוואת מחירים לצביעת דירה בטופ שיפוצים

צילום: depositphotos

בעוד שניתן לצלוח את צביעת הדירה לבד, אפשר לחילופין גם להסתייע באנשי מקצוע מדופלמים. ומה יותר מדופלם מאשר צבעי מקצועי שמחדש את הדירה בכוחות ידיו? צביעת דירה היא אמנות בפני עצמה וחשוב לדעת כיצד לבצעה, אז הנה כמה דגשים חשובים לפני תחילת הפרויקט.  

צביעת דירה היא לא הפרויקט הכי מורכב בעולם, אבל גם בתחום הזה יש מומחים ויש חובבים. במקביל לאנשי מקצוע מכל הסוגים, יש גם את ההחלטה לצבוע את הבית לבד. האם תסתייעו בשירותי של צבעי מקצועי? האם תצבעו דירה לבד? כמה עולה לצבוע דירה בכלל? הנה כמה פרטים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שמקבלים מחיר צביעת דירה לידיכם. 

כמה עולה לצבוע דירה ומה המחירים על צביעת דירה שלמה 

רגע לפני שאתם מזמינים הביתה צבעי מקצועי, האם בדקתם את פורטל טופ שיפוצים? הפורטל כולל בתוכו מחירון צביעת דירה מומלץ לצרכן. תוכלו לבדוק כמה עולה לצבוע דירה כאן וכמה תעלה צביעת מרתף, בית ועוד.

מעבר לכך שיש מחירון צביעת דירה ומחירון שיפוצים בפורטל, פורטל טופ שיפוצים מאפשר גם השוואת מחירים לצביעת דירה. אם מבצעים השוואת מחירים בין צבעים לצביעת דירה, אפשר לשלם פחות בכיס. יחד עם זאת, חשוב לזכור, לפעמים כדאי לשלם עוד כמה שקלים על שירות מקצועי. מה עוד כולל בתוכו פורטל טופ שיפוצים? 

מה כולל בתוכו פורטל טופ שיפוצים?

פורטל טופ שיפוצים כולל בתוכו המון טיפים לגבי עיצוב בתים, צביעת דירות, צביעת גגות ומרתפים ועוד.  מעבר לכך, תוכלו למצוא בפורטל גם סיוע מקצועי. אתם יכולים לפנות אל צוות האתר ולבקש סיוע באיתור צבעי מקצועי.  לאחר שתבקשו סיוע מצוות פורטל טופ שיפוצים, תקבלו עד 3 הצעות מחיר ישירות אליכם מצבעים מקצועיים. צבעי מקצועי יכול לסייע לכם בצביעת דירת 3 חדרים ומעלה, אך גם ניתן להסתייע בו בכדי לצבוע דירת סטודיו. בסופו של דבר, ההבדלים בין צביעה עצמית לצביעה בעזרת צבעי, יהיו ניכרים ומורגשים בתוצאה הסופית. ומכיוון שהבטחנו לדבר מספרים, הנה מידע לגבי מחירים צביעת דירה: 

כמה עולה צביעת דירה קטנה וגדולה יותר? 

צביעת דירה קטנה (3 חדרים ומטה) עשויה לעלות לכם בין 550 ₪ ל-1,500 ₪ ומעלה. אם אתם מעוניינים לצבוע דירת 5 חדרים, המחירים ינועו בין 2,500 ₪ ל-5,500 ₪ ומעלה. חשוב לזכור כי המחירים משתנים מאיש מקצוע לשני, ככה שחשוב לבצע השוואת מחירים לצביעת דירות לפני.

בפורטל טופ שיפוצים תוכלו כעת לערוך השוואת מחירים לפני צביעת דירה. אתם מזומנים לשאול את צוות הפורטל מה שצריך, הוא יחזיר לכם תשובה עם הצעות ממספר צבעים ואנשי מקצוע. אם אתם צריכים שיפוץ מקיף כולל צבע לדירה, אפשר למצוא זאת בטופ שיפוצים – top-renovations.co.il 

השאר תגובה

דילוג לתוכן