fbpx

התינוקת מיהרה לצאת: תושייתה של מיילדת סייעה ליולדת ללדת במסדרון במרכז הרפואי זיו

האחות ענת סוויסה שיילדה את האישה במסדרון. צילום: דוברות המרכז הרפואי זיו.

בימי הסערה הקשים בשבוע שעבר חשה תושבת צפת צירים חזקים ועשתה דרכה בזהירות ובמהירות למרכז הרפואי זיו. כשהיא מובלת על כיסא גלגלים בסיוע בעלה, עלתה במעלית לקומה הרביעית שם ממוקמים חדרי הלידה. מיד בצאתה מהמעלית, היא הרגישה שהלידה מתחילה. קולות הזעקות הגיעו לאוזנה של ענת סוויסה, אחות ומיילדת מנוסה במשך שנים רבות. היא חשה בריצה לעזרתה וגם היא מבינה שהלידה מתחילה.
כשהיא מגלה תושייה ומקצועיות רבה, מתחילה סוויסה במלאכה, כך באמצע המסדרון ובתנאים שנכפו עליה. הלידה הסתיימה בהצלחה רבה ולתינוקת הנפלאה שלום.

ענת סוויסה מחצור ואשת ראש המועצה, שמעון סויסה, סיפרה לאחר הלידה המרגשת: "שמעתי צעקות מחוץ למתחם חדרי הלידה, רצתי למקום ופתאום הבחנתי באישה שכורעת ללדת במסדרון. הבנתי בשלב הזה שנקלעתי לסיטואציה שונה ומיוחדת. הענקתי לה את הטיפול הטוב ביותר ואני שמחה שהלידה הזו עברה בשלום. זו בהחלט זכות גדולה להיות שותפה לחוויה עילאית ומרגשת שכזו. יילדתי נשים רבות, אבל זו בהחלט חוויה שאקח איתי לכל החיים".

היולדת ביקשה שלא להיחשף, אך לא עזבה בטרם כתבה מכתב תודה והערכה מרגשת שסיכם את החוויה המיוחדת שלה בלידה לא רגילה, לאחר שכבר חוותה בעבר הלא רחוק לידות רגילות בחדרי הלידה של זיו. "המיילדת ענת גילתה קור רוח, תושייה, מקצועיות ויצירתיות. היא מיד היתה בפוקוס, הבינה את הסיטואציה ופעלה תוך שימוש בכל האמצעים שהיו סביבה במסדרון על מנת לאפשר לידה בטוחה ככל הניתן בתנאים האלה. סיטואציה שכזו היתה יכולה להסתיים אחרת לגמרי, אך בזכות פועלה הנמרץ וההחלטי הלידה הסתיימה על הצד הטוב ביותר", כתבה היולדת במכתב ההערכה שלה.

6 תגובות

  1. ענת אין כמוך צדיקה יישר כוח ענקי מייל דת מספר 1

  2. תושיה של ענת סויסה זו לא הפעם הראשונה שמילדת שנים רבות שנותנים לבית חולים זיו שם מכובד ברפואה בגליל ובכלל, ענת אחות מיוחדת מסורה לעבודה והמטופל מעל הכל ,בית החולים והאחיות זכו באחות מסורה ישר כח
    פיני קבלו
    סגן יור ההסתדרות

  3. ענת מיילדת בהחלט מקסימה מסורה
    וזכות גדולה למי שיולדת אצלה

  4. אין על ענת!! אישה יקרה אנושית ומקצועית ❤️

השאר תגובה

דילוג לתוכן