fbpx

חושבים לבנות אתר לעסק? הכתבה הזו עבורכם

תמיד רציתם אתר אינטרנט לעסק והסתבכתם עם המושגים? אתם לא לבד. לא מעט עסקים מעוניינים לבנות אתר אינטרנט עבור העסק שלהם, בין אם זה אתר אינטרנט קטן המתאים לאנשי מקצוע עצמאיים כגון אתר אינטרנט לקוסמטיקאית, אתר אינטרנט לשיפוצניק, אתר אינטרנט לאינסטלטור או אתר אינטרנט לספר וכיו״ב- ובין עסקים בינוניים כגון בניית אתר אינטרנט לחנות פיסית, כגון אתר אינטרנט לחנות רהיטים, או אתר אינטרנט לחנות חשמל וכיו״ב, המעוניינת למכור את מרכולתה און ליין מבלי להגיע לחנות – לא מעט בעלי עסקים וחברות חוששים מבניית אתר אינטרנט ומסתפקים בפעילות ברשתות החברתיות בלבד.

אז ממה נובע בעצם החשש מבניית אתר אינטרנט לעסק? לרוב החשש הוא מ״אי הבנה בתחום״ כלומר בעל העסק שמע על עסקים דומים שבנו לעצמם אתר אינטרנט, אך חוסר בהבנה מונע ממנו בדרך כלל לקחת ״צעד אחד קדימה״ ולדאוג שגם לו יהיה אתר משלו שיקדם אותו ברחבי הדיגיטל 24 שעות ביממה 365 יום בשנה.

יש האומרים שהחשש מבניית אתר אינטרנט לעסק הוא לגיטימי- תחום בניית האתרים רווי מושגים שלבעל העסק הממוצע אין די ידע בהם ומכאן נובע חשש של לימוד ״התורה״ של אתרי האינטרנט. אבל זוהי טעות בסיסית ביותר- הרי כשאדם הולך לטפל ברכב שלו, לא מצופה ממנו להבין בנבכי הרכב ולדעת מה תפקידו של כל חלק בקרביים של הרכב, כאשר מישהו פונה לרופא הוא לא אמור להבין בכל המושגים בהם שולט הדוקטור אלא לקבל הבנה כללית, דיאגנוזה ודרכי טיפול בין אם מדובר ברכב ובין אם מדובר בגוף. בדיוק כך בבניית אתר אינטרנט לעסק– ישנם אין ספור מושגים מעולמות התוכן של בוני האתרים שאין צורך לדעת, גם כאן הסבר כללי אודות סוג האתר, דרך הבנייה, מה כולל האתר והסבר אודות התהליך- יעשו את שלהם, במידה וחברת האתרים תדע להעביר את המסר כפי שצריך ומבלי לסבך את הלקוח הפוטנציאלי במונחים שאינו צריך להסתבך בהם.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני בניית אתר אינטרנט לעסק- ישנם סוגי אתרים שונים המתאימים לכל עסק בהתאם לצורך ולמטרה שלו:

אתר אינטרנט תדמיתי– אתר זה בנוי בצורה פשוטה וברורה המציגה את פעילותו של העסק, את לקוחות העסק, התמחויות, גלריית תמונות, דף ליצירת קשר באמצעות המייל, כפתור ניווט לבית העסק וכיו״ב. האתר ייבנה בהתאם לקו הגראפי של העסק, לצבעי הלוגו וידבר ״בז׳רגון המקצועי״ המקובל בעסק, כך שהלקוחות הפוטנציאליים יבינו תוך מספר שניות שזהו העסק והשירות שהם מעוניינים בו, ימשיכו לגלול ולקרוא ובסופו של דבר יצרו קשר עם בעל אתר האינטרנט להמשך תהליך הרכישה.

אתר מכירות לעסק– אתר מכירות יציג לגולשים מוצרים פיסיים אותם ניתן לרכוש ישירות מהאתר מבלי לבצע אינטראקציה כלשהי ישירות עם בעל האתר. ישנם אתרי מכירות שבהן ניתן לבחור מוצר כלשהו (פרחים, בגדים וכיו״ב) אך לאחר בחירת המוצר או המוצרים באתר האינטרנט הרכישה מתבצעת בפועל באמצעות שיחת טלפון לעסק/ ווטסאפ/ מייל – אתרים אלו שאינם כוללים סליקה בפועל באתר האינטרנט, חוסכים עלויות בבניית האתר ובתשלום החודשי. אם אתם מעוניינים באתר מכירות לעסק שלכם- כדאי לאפיין עם חברת בניית האתרים בדיוק את הצורך שלכם ולקבל מידע מקיף מהחברה אודות שתי השיטות, יש כאלו הבונים אתר אינטרנט מכירתי שיעבוד עבורם מבלי לשוחח עם הלקוח ויש כאלו המעוניינים דווקא באינטראקציה אנושית שיכולה אף להגדיל את סל הרכישה של הגולש, כל אחד והעדפותיו.

אתר אינטרנט one page – אתר מסוג ״דף אחד״ מיועד בדרך כלל עבור בעלי מקצועות חופשיים המעוניינים להעביר את המידע אודות העסק ואודות השירותים שהם מספקים בגלילה אחת- מלמעלה למטה. האתר מיועד בדרך כלל לעסקים מתחילים, הן בשל היותו של אתר כזה זול יחסית לאתר אינטרנט, הכולל בתוכו מספר קטגוריות והן בשל העובדה שבעל העסק טרם צבר ״קילומטראז׳״ של עבודות ולקוחות אותם הוא יכול להציג באתר. בניית אתר one page היא דרך טובה בהחלט להתחיל ולצבור מוניטין באינטרנט. חשוב לדעת- גם אתר דף אחד יכול להמשיך ולגדול בהתאם לפעילות העסק, ניתן פשוט לבקש מחברת בניית האתרים לבנות אתר ״מתגלגל״ ולהוסיף בהמשך הדרך דפים נוספים שייתנו מידע נוסף על העסק ויעזרו לא מעט לקידום שלו במנועי החיפוש.

מעוניינים בבניית אתר אינטרנט לעסק ויש לכם עוד שאלות? מוזמנים להיכנס לאתר שלנו להתרשם מהאתרים שבנינו וליצור איתנו קשר דרך האתר או בווטסאפ 055-6678895 ונשמח לייעץ לכם ללא תשלום.

השאר תגובה

דילוג לתוכן