fbpx

טבעת שבט – הצעת נישואין מקורית בין הנטיעות ביער ביריה

עבור זוג אחד מאושר ט"ו בשבט הזה היה חג שמח במיוחד. השבוע במסגרת חגיגות ט"ו בשבט של קרן קימת לישראל, הגיע יצחק תורג'מן מעתלית עם בת זוגתו שלי אמסלם, גם היא מעתלית, לנטיעת עץ זית ביער ביריה של קק"ל, לאחר שנטעו יחד את העץ, הבחור שלף טבעת והציע לבחירת ליבו נישואין.

תורג'מן פנה לעובדי קק"ל במרחב צפון וביקש את עזרתם בהפקת הצעת נישואין לחברתו, הוא רצה שהאירוע יתקיים  קרוב לקברות צדיקים בצפת. לתמונה נכנסה רכזת קהילה ויער גליל עליון/גולן מיטל קציר, שנרתמה לנושא וסייעה לתורג'מן למלא את מבוקשו.
קציר בשיתוף יערן יער ביריה ומנהל משתלת גולני הירוי אמרה, הכינו במקום שתיל של עץ זית וחפרו לו בור לנטיעת העץ בציון קבר ותצפית 'אביי ורבא' ביער ביריה, נקודה שהיא חלק משביל הצדיקים של קק"ל. תורג'מן הגיע ביום שני השבוע, ט"ו בשבט, למקום יחד עם בחירת ליבו, כשסיפור הכיסוי הוא נטיעת עץ זית במסגרת אירועי הנטיעות  של קק"ל. השניים נטעו את העץ ואז לפתע הפתיע תורג'מן את חברתו, שלף טבעת והציע לה נישואין. היא כמובן אמרה: 'כן'. 

"צפת בשבילי היא מקום מאוד משמעותי בחיים ועץ זית מסמל שלום, חיבור לאדמה וצדיקים. כל מה שהיה חשוב לי בחיים היה באותו מקום – שמים, עצים, אדמה וצדיקים", סיפר תורג'מן, "שלי התרגשה מאוד. הפתעתי אותה. היא לא ידעה כלום. אני רוצה להודות לקק"ל על כל העזרה. אף פעם לא יצא לי ליצור קשר עם קק"ל. לא נתקלתי בגוף כזה עם אנשים כל כך טובים. כבר משיחת הטלפון הראשונה למוקד, ששם ענה לי מוקדן עם צרכים מיוחדים, הבנתי שקק"ל זה גוף מיוחד. אי אפשר לתאר איזה לב גדול יש למיטל קציר ולכל מי שעזר לי בהצלחת האירוע".
רכזת קהילה ויער גליל עליון/גולן בקק"ל מיטל קציר סיכמה: "בחרנו לזוג מקום יפה לנטיעה עם תצפית לנוף מרהיב, הם זוג מקסים ומתוק. זה היה מרגש. אני שמחה שהיתה לנו את הזכות להירתם לדבר כזה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן