fbpx

יותר ויותר משקיעים במטבע הביטקוין באמצעות אפליקציית EZBIT

צילום: depositphotos

מה זה הביטקויין הזה, איפה קונים אותו, כמה הוא בדיוק שווה, זה לא מסוכן? על השאלות אלו ואחרות אנחנו עונים בראיון מיוחד עם ינון ואלעד בעלי חברת EZBIT –המנהלת רכישות ביטקויין ממשרדיה בצפת 

אני פוגש את ינון ואלעד לשיחה על המטבע ה"מסתורי" שהפך בשנה האחרונה למטבע לגיטימי להשקעה. את שער הדולר כולנו מכירים, לצד שער היורו ואחרים, מטבע ה"ביטקויין" הפך להיות הדבר הבא בתחום ההשקעות ומוצע למכירה לכל אחד.

אז מה זה הביטקויין הזה? 

"ביטקויין הוא בעצם מטבע דיגיטלי, מטבע לכל דבר שאפשר למכור ולקנות אותו ואיתו ברחבי האינטרנט. המטבע לא שייך למדינה מסויימת או בנק מסויים אלא נחשב "מטבע שיתופי" בו כל מחזיקי המטבעות (המשקיעים) שווים אחד לשני".  

שווי הביטקוין משנת 2014 ועד היום

נשמע קצת מסובך מהצד. תשמעו, דולר אנחנו מכירים, שקל אפשר לשים בכיס. זה לא מסוכן להשקיע במטבע "וירטואלי"? 

"כמו כל דבר, החדשנות לפעמים מעוררת חשדנות, וזה בסדר. לפני כמה שנים לא ידעו מה זה פייסבוק, אינסטגרם ורשתות חברתיות, והנה גם הטיקטוק הגיע אלינו והפך להיות לגיטימי. זו רק דוגמה לכך שהעולם לא מפסיק להשתנות ואנחנו חייבים להתאים את עצמנו למציאות החדשה, וכן גם לסוגי המטבעות החדשים שיצאו- ובראשם הביטקויין שנחשב למטבע החזק בעולם. היום אפשר לראות יותר ויותר עסקים שמקבלים תשלום באמצעות ביטקויין- במסעדות, בעלי דירות, עורכי דין וכמובן לא מעט אתרי אינטרנט. תחשוב על זה ששימוש בכרטיס אשראי רגיל, ללא "שטרות" גם יכול להיחשב וירטואלי, אבל הערך של הכסף הוא ערך לגיטימי וניתן להשתמש בו כפי שתשתמשים בביט, אשראי או כל צורת תשלום לגיטימית אחרת". 

אתם יכולים להגדיר מי האנשים שרוכשים ביטקויין?

"הביטקויין הפך כבר מזמן למטבע לגיטימי להשקעות, היום ניתן לראות אנשים מכל השכבות משקיעים במטבע. קח למשל את איל ההון והאיש העשיר בעולם (שמתחרה עם ג'ף בזוס הבעלים של אמזון על התואר) הבעלים של חברת טסלה איילון מאסק, שרכש ביטקויין ממש עכשיו במיליארד וחצי דולר, והבחור מבין דבר או שניים בהשקעות… לצד זאת יש משקיעים סולידיים, כאלו ששמו במהלך השנים כסף בצד לפנסייה, שביצעו מכירה של נדל"ן  או מכרו את המשק במושב וכיו"ב שהיום מחזיקים במטבעות ביטקויין ורואים את העלייה בגראפים חודש לאחר חודש".

שמעתי לא מעט על העליות של הביטקוין אבל גם על הירידות. אני בטוח שלא הכל תמיד ורוד.

"תראה, בכל דבר יש סיכונים, גם מי שהשקיע מאות אלפי שקלים במסעדה לפני כשנה לא צפה שתגיע קורונה וההשקעה שלו תקרוס, יחד עם זאת בהשקעות לרוב אנחנו מסתכלים על הטווח הרחוק, ובטווח של השנים האחרונות, הביטקויין עלה וירד, זה נכון, אבל בסופו של דבר העלייה גברה עשרות מונים על הירידה- ובראייה לאחור מי שהשקיע בשנת 2014 כ-150 דולר על רכישת ביטקויין אחד, אותו ביטקויין שווה היום 150,000 ש"ח. זה פשוט בלתי ניתן להשוואה לאף השקעה אחרת, בטח שלא להשקעה במטבע כזה או אחר או לכסף ששוכב בבנק וצובר ריבית אפסית".  

זה באמת נתון מדהים. אתם באופן אישי רכשתם ביטקויין בזמן טוב? 

אלעד וינון מסתכלים עליי ומחייכים. "רכשנו ביטקויין כשראינו שמגמת הצמיחה שלו עולה לאורך זמן, הסתכלנו מהצד, ישבנו על הגדר כמו שאומרים, המתנו עוד ועוד עד שהבנו שהדבר הזה הוא אמיתי ועקבי. החלטנו לקנות ביטקויין לצד פיתוח המערכת הדיגיטלית החכמה שמאפשרת לכל אחד ואחד לרכוש ביטקויין ולעקוב אחריו בזמן אמת בכל רגע נתון"

אז מה בעצם המערכת שלכם נותנת למשקיעים?

"המערכת שפיתחנו כוללת בתוכה מעקב צמוד, יום יומי, און ליין על "תיק הביטקויין" שלך. באמצעות שם וסיסמא אתה יכול לראות בדיוק כמה הביטקויין שרכשת עלה, בלי להבין במניות, בלי סיבוכים, הכל בפשטות ובקלות. הדבר הכי חשוב שבנינו במערכת הוא הביטחון שהכסף שהשקעת נמצא במקום בטוח ומוגן, הארנק שבו נמצאים הכספים הוא ארנק פיזי ממש המאוכסן בכספת של בנק. הנגישות למידע זמינה עבור הלקוחות שלנו בכל רגע, כך שניתן גם לבצע משיכה ולממש את הרווח בכל זמן נתון".

כמה שווה ביטקויין נכון להיום?

"כרגע מחירו של ביטקויין עומד על סכום של כ-44,000 דולר. זה לא אומר שחייב לקנות ביטקויין שלם. אנחנו סוחרים במטבע במגוון דרכים וניתן לרכוש חלק מביטקויין במחיר של 10,000 ש"ח ומעלה להשקעה"

 איך אני יכול מחר להשקיע דרככם בביטקויין והאם יש דמי ניהול כלשהם?

"כדי לסחור איתנו ודרכנו בביטקויין, ראשית אתה צריך לחשוב מה הסכום שנוח לך להקצות לצורך ההשקעה. לא מומלץ להשקיע כספים שיש בהם צורך ליום-יום שלך, ולא משנה מה התשואה, תהיה גבוהה ככל שתהיה, הבסיס להשקעה הוא שקט נפשי שלא "יטלטל" אותך ואת המשפחה. לאחר שהחלטת על סכום ההשקעה, אנחנו רוכשים עבורך  ביטקויין בהתאם לסכום שהקצת ונותנים לך גישה נוחה וידידותית שבה תוכל לראות מהם הביצועים של ההשקעה ומה השווי בכל רגע נתון. אנחנו לא גובים דמי ניהול, אין דמי "פתיחת תיק" או כל עמלה אחרת. אנו לוקחים חלק אך ורק מהרווחים של הלקוחות שלנו, כך שהאינטרס שלנו ושל הלקוחות- הם זהים." 

מה עם מיסוי על הרווחים? החברה שלנו מעניקה פתרון מיסוי כולל דיווח מלא לרשויות המס וללא כל תשלום מצד הלקוח. זה חלק אינטגרלי מהשירות שאנחנו מציעים. כפי שאמרנו לפני כן, החלק המשמעותי של השירות שלנו הוא חסכון של הלקוח בכל הקשור להתעסקות בעניינים הטכניים והפרוצדורליים- מרכישת המטבע (שהיום יכול לקחת מספר שבועות) ועד מימוש הכסף לחשבון הבנק ללא טופסולוגיה, מסמכים והתעסקות טכנולוגית- באמצעות אפליקציה נוחה לשימוש".

איך יוצרים אתכם קשר? 

ניתן ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ והסברים נוספים בטלפון 079-5244889 ולהיכנס לאתר האינטרנט שלנו בכתובת www.ezbit.co.il

השאר תגובה

דילוג לתוכן