fbpx

יזמים צעירים מצפת והאיזור – מגיע לכם ליווי מטעם הסוכנות היהודית

מחזור שני של תוכנית הדגל למנהיגות "HORIZON"  – של שותפות צח"ר – פאלם ביץ', הסוכנות היהודית, יוצא לדרך!

צילום אילוסטרציה שותפות צחר פאלם ביץ

תוכנית מנהיגות Horizon" " היא תוכנית ייחודית המותאמת ליזמים ופעילים במרחב שותפות – צפת, חצור הגלילית וראש פינה. מטרת התוכנית היא להכשיר קבוצת מנהיגים איכותית שתסייע לפתח ולקדם את האזור ותפעל לשיפור תחומי החיים במרחב השותפות. זאת על ידי פיתוח כישורי מנהיגות אישיים – מקצועיים וחיזוק יכולות לפעול ולייצר שינוי מקומי מבוסס חזון. 

"תוכנית Horizon נבנתה והותאמה באופן מיוחד לתושבי צפת חצור הגלילית וראש פינה מתוך ההיכרות העמוקה של השותפות צח"ר-פאלם ביץ' עם האזור וצרכיו". מסר מנהל השותפות, מר ליאור סלומון. "אנו רואים חשיבות רבה בפיתוח יישובי צח"ר וההון האנושי האיכותי הקיים כאן. לאור הצלחת המחזור הקודם, אנחנו שמחים מאוד לפתוח מחזור חדש לתוכנית האיכותית והמושקעת ולפגוש עוד תושבים ותושבות שחשוב להם לפעול ולקדם את הסביבה שבה הם חיים. 

אז מה מקבלים בתוכנית? סיירת מובחרת של מנטורים ומרצים מומחים בתחומם, למידת עמיתים, פיתוח מנהיגות וכישורים רכים, רשת קשרים איכותית, תמיכה בפרויקט אישי, סיור מסובסד לחו"ל ומפגש עם עמיתים מפאלם ביץ' (תלוי במצב הקורונה וההגבלות) ולמעשה כל מה שצריך כדי לייצר שינוי! 

כמו כן, חברי הקבוצה לומדים את קהילותיהם כיחידה אזורית שלמה ונוגעים בנושאים כמו: יזמות, הובלה קהילתית, מנהיגות בקהילה, פיתוח וגיוס משאבים ועוד. 

יזמים, אקטיביסטים וא.נשים שאכפת להם מהמקום בו הם גרים ורוצים לפעול למענו 

מוזמנים להירשם ולהתחיל לצעוד לעבר אופק חדש עם חבילת ליווי וסיוע במתנה! 

לינק להרשמה בעמוד הפייסבוק של שותפות צח"ר- פאלם ביץ' או בטלפון 052-6091728 

השאר תגובה

דילוג לתוכן