fbpx

כן חיוני/ לא חיוני? האבסורד שבסגר הנוכחי

כן חיוני/ לא חיוני?
הסגר החדש גורר איתו יותר שאלות מתשובות, יותר אי הבנות מהסכמות ולצד זה שלל פתרונות יצירתיים כדוגמת אותו בעל עסק שכתב פשוט "הפגנה" על החנות ובכך "הכשיר" את פתיחת העסק.

מה לגבי עסק שומר חוק המבוסס על רפואה טבעית ונטולת כדורים?מה דינו? חיוני או לא חיוני? האם על מי שבוחר לטפל בגופו ובמכאוביו באמצעות תמציות/ קפסולות/ משחות עפ"י ראות עיניו למצוא את עצמו מול חנות סגורה או האם דין החנות כמוה, כמו עסק חיוני אחר כדוגמת הפארמים הגדולים?

"חבקין צמחי מרפא" חנות קטנה הנמצאת בסנטר הגליל ראש פינה קיבלה הנחייה משוטר הסיור לסגור את העסק.

חבקין צמחי מרפא. סנטר הגליל ראש פינה

בעלת החנות שירי חבקין מתוך פוסט ששיתפה בקבוצת הפייסבוק 'לא יהיה בסגר' המונה כ55,000 איש : "הרגע היה פה שוטר והודיע לי שאני צריכה לסגור את החנות. לא שיש אנשים בכלל אבל עדיין אני פותחת כדי לעבוד וכדי לתת שירות למי שצריך:  אמא לחוצה עם תינוק שסובל מגזים, אישה שחייבת עזרה, בעלה בחרדות. חבר עם כאב בטן, שכנה עם כוויה. ילדה שפיתחה תגובה אלרגית לעקיצות… ועוד ועוד. הבנתם כבר , סוג של פארם טבעי. ממולי הבי פתוח והסופרפארם. גם אצלי יש אלכוג׳ל ופתרונות בריאים לבעיות נפוצות. אולי אני חיה בסרט אבל באמת מאמינה שהעסק הזה נחוץ וחיוני דווקא בימים אלה!
האם למישהו יש רעיון כיצד ניתן לעקוף את האיסור השרירותי. אני מקפידה על מסיכה והמקום עבד תמיד לפי הנחיות התו הסגול.
השוטר , ממלא ההוראות, אמר שכדי לפתוח אני צריכה אישור ממשרד הבריאות. לא נשמע לי סביר".

כאמור, הסגר הנוכחי משאיר מקום לפרשנויות, לגימיקים, לטכניקות כאלו ואחרות כדי להימנע מסגירה ולהשאיר אוויר לנשימה, מאידך נערכות התקהלויות המוניות כאלו ואחרות, איש איש ומגזרו, איש איש והאג'נדה הפוליטית שלו.

אותם עסקים שנמצאים "בין לבין" יעשו הכל על מנת להמשיך ולעבוד, על מנת להמשיך ולהתפרנס על אף האילוצים, חוסר הוודאות והאסון הכלכלי ששוב מרחף מעל הראש של העצמאיים ובעלי העסקים.

ובינתיים לגבי חנות חבקין צמחי מרפא- מי שעוניין בפתרון טבעי לבעיה כזו או אחרת מוזמן להתקשר ולקבל משלוח עד הבית בטלפון 052-6393888 או באתר www.havkin.co.il

השאר תגובה

דילוג לתוכן