fbpx

לימוד אנגלית לילדים

צילום: shutterstock/ pr-n

רוצים שהילד שלכם ישפר את האנגלית בצורה יעילה ומהירה? מחפשים קורס איכותי און ליין לילדים?

אם הילד שלכם מתקשה בשפה האנגלית ואתם רוצים להביא אותו לרמה גבוהה, בזמן המתאים לו ומהבית, יש לכם אפשרות לרשום אותו לקורס און ליין ללימוד אנגלית לילדים המשלב תוכנית מרתקת ומיוחדת המבוססת על לימוד תוך כדי משחק. התוכנית פותחה על ידי מורים לאנגלית דוברי אנגלית שפת אם המביאים איתם ניסיון רב בפיתוח שיטות לימוד חדישות ומתקדמות ללימוד השפה. את קורס האונליין המתקדם ביותר ללימודי אנגלית לילדים, תוכלו למצוא כאן באתר של בית הספר לאנגלית Novakid הנחשב לבית הספר הבין לאומי המוביל כיום בתחום עם אלפי מנויים מכל רחבי העולם הנהנים מקורסים איכותיים ומקצועיים ללימוד אנגלית.

לימוד אנגלית לילדים אונליין עם מורים מעולים!

את המורים הטובים ביותר ללימוד אנגלית לילדים אונליין, תוכלו למצוא כאן באתר. המורים דוברי אנגלית שפת אם והם מביאים אליכם את שיטות הלימוד הטובות ביותר המאפשרות לילדים בני 4 עד 12 לשפר את האנגלית שלהם בצורה משמעותית, כאשר כל הקורסים נלמדים באמצעות לימוד און ליין אשר ניתן ללמוד אותו מהמחשב. הלמידה מתבצעת עבור הילד בזמן הנוח ביותר עבורו בבית ללא צורך במורים או אפילו בהורה שיעזור להם, כאשר כל המידע והתשובות נמצאות במערכת הממוחשבת של בית הספר לאנגלית Novakid. הלימוד נעשה בצורה מהנה וכיפית ומעניק לילד שלכם חווית למידה חיובית ומוצלחת.

צילום: shutterstock/ pr-n

לימוד אנגלית לילדים אפליקציה ואתר אינטרנט

לימוד און ליין נחשב כיום ללימוד האישי היעיל ביותר כאשר הוא אינו בנוי משיעורים ארוכים והוא מאפשר הפסקה יעילה ונוחה לכל ילד בזמן הלמידה. השיעורים של בית הספר לאנגלית Novakid מורכבים מקטעי לימוד קצרים של 25 דקות כל אחד המאפשרים לילד ללמוד בצורה יעילה בזמן קצר ולא להעמיס עליו יותר מדי חומר בזמן נתון. ידוע כי לילדים קשה לשבת ולהתרכז מול מחשב כאשר זה מגיע לנושאי למידה בעיקר כאשר מדובר בשפות זרות. לכן, השיעורים המופיעים כאן באתר הם קצרים והם מורכבים ממשחקי למידה מהנים לאורך השיעור. לימוד אנגלית לילדים אפליקציה או אתר אינטרנט הם בהחלט הפופולריים ביותר וזו השיטה שתוכלו למצוא כאן באתר ולספק לילד שלכם את דרך הלמידה הטובה ביותר עבורו.

לימוד אנגלית לילדים דוברי עברית במחיר משתלם

ומה לגבי המחיר? האם המחיר זול יות בהשוואה לשיעורים פרטיים עם מורה בבית? לימוד אנגלית לילדים דוברי עברית המתבצע און ליין הוא משתלם מאוד והוא בנוי על בסיס מנוי חודשי במחיר מעולה אשר יאפשר לילד שלכם ללמוד אנגלית בצורה יעילה לטווח ארוך ללא הוצאה גבוהה על שיעורים פרטיים עם מורה בבית. מערכת השיעורים מורכבת מ-5 קבוצות גילאים בין 4 ל-12 עם שיעורים המותאמים לכל קבוצת גיל עם אפשרות להצטרף לקורסי דיבור אינטנסיביים לשיפור השליטה בשפה האנגלית. התמחור מתבצע על פי מנוי ולא על פי שיעורים ולכן הוא זול יותר מכל שיעור פרטי שתתנו לילדים שלכם בבית.

צילום: shutterstock/ pr-n

שיעורי אנגלית לילדים מתחילים

הילד שלכם נמצא ברמת מתחילים באנגלית? מחפשים לו קורס לאנגלית לילדים מתחילים? קורסי האנגלית של בית הספר Novakid כוללים גם שיעורים למתחילים מרמת אפס ועד רמה מתקדמת. אם אתם מרגישים שלילד שלכם אין ביטחון מספיק בשפה האנגלית, הקורס שלנו יעניק לו את הביטחון הדרוש בשיטות למידה מתקדמות, יעילות ועצמאיות אשר יספקו לו ביטחון וידיעה כי הוא מסוגל ללמוד לבד מבלי להיות תלוי בכיתה ובמורים בבית הספר.

לימוד אנגלית לילדים בבית הספר Novakid

להצטרפות ללימוד אנגלית לילדים של בית הספר הבין לאומי לאנגלית Novakid, כנסו עכשיו לכפתור "להזמנת שיעור ניסיון" המופיע בראש האתר והצטרפו לשיעור ניסיון חינם שיתן לכם אינדיקציה לשיטת הלימוד הייחודית של בית הספר Novakid. זה הזמן לשפר את האנגלית של הילד שלכם באמצעות קורסים יעילים ואיכותיים און ליין של אחד מבתי הספר הבין לאומיים הטובים ביותר. אם אתם מתלבטים לגבי רמת האנגלית של הילד שלכם וההתאמה שלו לקורס, יש לכם אפשרות ליצור איתנו קשר דרך הווטסאפ או באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר ולקבל ייעוץ אישי ומקצועי לבחירת קורס האון ליין המתאים ביותר לילד או לילדה שלכם.

השאר תגובה

דילוג לתוכן