fbpx

למה כדאי לחפש נדל"ן להשקעה בצפון?

צילום freepik/ bl

הגעתם למסקנה כי מוטב לכם לחפש אחר נדל"ן להשקעה? בישראל עומדות לרשותכם לא מעט אפשרויות שונות. בעוד רוב המשקיעים מחפשים נדל"ן להשקעה במרכז הארץ, אנו מציעים לכם לחפש נדל"ן להשקעה בצפון. מה הופך את אזור הצפון להיות האזור האידיאלי להשקעה בישראל? לא מעט משקיעים ישאלו את השאלה הזאת. הרי ישנו חשש טבעי מלבחור אזור מסוים שלא יניב את התשואה הרצויה. דווקא אזור הצפון מביא איתו כמות גדולה מאוד של יתרונות בשונה מאזורים אחרים שמביאים גם חסרונות. אז למה כדאי לכם להתחיל לחפש אחר דירות למכירה במעלות או בכל עיר אחרת בצפון הארץ? על השאלה הזאת אנו הולכים לענות לכם מיד.

מחירי נדל"ן אטרקטיביים

זה שהנדל"ן בישראל יקר בהשוואה למדינות אחרות בעולם זוהי עובדה. אך עדיין באזורים שונים בישראל תוכלו למצוא גם מחירים שונים בתכלית. זה שהמחירים במרכז מאוד יקרים, זה לא אומר שכך יהיה גם בצפון הארץ. דווקא כאשר תחפשו נדל"ן להשקעה בצפון תוכלו להשיג מחירים אטרקטיביים במיוחד. כאלה שמתאימים בין היתר גם עבור משקיעים מתחילים שלא מגיעים עם תקציב גדול במיוחד. דירות למכירה במעלות או בכל עיר אחרת יכולות להפוך את החלום שלכם למציאות. סוף כל סוף תוכלו להשקיע בנדל"ן, ועם הזמן גם לראות את התשואה הרצויה. תוכלו לבצע בקלות השוואת מחירים בין נכסים שונים באזור הצפון.

תשואה גבוהה ביחס להשקעה

אומנם על נדל"ן במרכז הארץ תוכלו להרוויח יותר, אך גם ההשקעה שלכם תהיה בהתאם. כאשר משווים בין תשואה לבין השקעה מגלים כי נדל"ן להשקעה בצפון הוא הבחירה הנכונה. תוכלו להרוויח אחוז תשואה מרשים במיוחד, כזה שנע סביב 7-10 אחוז ברוב המקרים. כמובן שתצטרכו לחפש דירות למכירה במעלות או בכל עיר אחרת בצורה נכונה ומדויקת. אם תבחרו את הנכס המתאים, תוכלו להרוויח ממנו הרבה יותר ממה שנדמה לכם. כעת יש לכם אפשרות להתחיל להרוויח סכום קבוע בכל חודש, דבר שיאפשר לכם להמשיך לחלום בענק.

הביקוש נמצא במגמת עלייה

בעבר היינו אומרים כי הביקוש לדירות בצפון הארץ הוא נמוך בהשוואה לאזורים אחרים. אך כיום אפשר להגיד בצורה נחרצת כי הביקוש לדירות בצפון הוא גבוה, ולא פחות חשוב ממשיך לעלות בכל שנה. משפחות רבות מבינות כי יוקר המחייה במרכז הארץ גורם לכך שהן צריכות להתפשר. לכן לא מעט משפחות מחליטות לעשות שינוי ולעבור להתגורר באזור הצפון. המשמעות היא שהביקוש לדירות להשכרה בצפון הארץ עולה, ואתם יכולים להיות במקום הנכון בזמן הנכון. אם תהיה לכם דירה שאתם משכירים בצפון, תוכלו להשכיר אותה בתוך זמן קצר. לא תמצאו את עצמכם מתקשים למצוא משכיר או נשארים עם נכס שאין לו ביקוש.

השווי של הדירה עולה כל הזמן

היתרון הזה לא שמור אך ורק לדירות בצפון, אך עדיין מוטב כי תהיו מודעים גם אליו. המחירים שאתם רואים כרגע על דירות למכירה במעלות זה לא מה שיהיה בעוד כמה שנים. המחירים על נדל"ן בצפון הארץ עולה בדיוק כמו המחירים על נדל"ן באזורים אחרים. המשמעות היא שהדירה שאתם רוכשים כרגע בעוד כמה שנים תהיה שווה הרבה יותר. מה אתם צריכים לעשות? רק להמתין לזמן הנכון שבו תוכלו למכור אותה. ברגע שתמכרו את הדירה בצפון עם רווח מסוים, תהיה לכם אפשרות לרכוש נכסים נוספים באזורים אחרים בארץ. זוהי נקודת פתיחה מעולה עבור מי שאין לו את היכולת בשלב הנוכחי לקפוץ למים העמוקים.  

השאר תגובה

דילוג לתוכן