fbpx

מהם מי כסף מתודרים ומהם סגולות המרפא שלהם?

מי כסף מתודרים. צילום: פלוראז'

מאת פלוראז' מוצרים משלימים לטיפוח ובריאות. (ת.ש)

מי כסף ננוקולואידיים יעילים בטפול ב-650 סוגים של פתוגניים, וירוסים חיידקים, פטריות, תולעים ואמבות  בכאבי מפרקים ומחלות עור שונות ובכוויות. (משחת הסילברול הידועה לכוויות מבוססת על מי הכסף) מי הכסף נוצרים על ידי אלקטרוליזה של מוטות כסף טהורים המושרים במים מזוקקים טהורים לחלוטין, זרם חשמלי ישר ועדין זורם במוטות לאורך שעות רבות וגורם להם להרכיב במים חלקיקי כסף קטנים מאד! ביחס של בערך 18 חלקיקי כסף למיליון חלקיקי מים.

תהליך ההפקה מבוקר על ידי מערכת ממוחשבת המכוונת ליצירת חלקיקים בגודל הנכון ובריכוז הנכון!

הקדמונים היו מניחים מטבעות כסף בחלב שנשמר בכדים על מנת שיישמר זמן רב יותר וכך עשו גם לשימור מי שתייה. תכונות הריפוי של מי הכסף תוארו בכתבי היפוקרטס (״אבי הרפואה המערבית״) כאנטי פתוגניים, מרפאי מחלות כוויות, בעיות עור, כאבי מפרקים ובמיוחד בחיזוק המערכת החיסונית.

בימינו מי הכסף בשימוש כטיפול במגוון מחלות ויראליות וזיהומיות, בפטריות מסוגים שונים ואמבות וכן בכאבי מפרקים ומחלות עור שונות בזיהומים בפה ובכוויות.

רבים זוכרים את הספר ״מסרים מהמים״ של מאסארו אמוטו/״מסרים מהמים״. למים יש יכולת מופלאה להיות מוחתמים בתדרים, כל שכן כאשר הם מכילים חלקיקי כסף ננוקולואידיים, אלו משמרים את ההחתמה בעוצמה ולזמן רב ומאפשרים לגוף לספוג את האנרגיה שלהם.

בתהליך האלקטרוליזה של מי הכסף המתודרים נעשה שמוש בזרמים חשמליים מאופננים בתדרים, במקום הזרם הישר הרגיל וכך, בנוסף ליצירת מי הכסף, נוצרים מי כסף עם מטען אנרגטי תבוני בעל יכולת לקרוא לגוף להעלות את התדר שלו ולטפל במה שאינו תקין בו.

בעת התהליך המים מסוחררים במערבולת הטוענת אותם ביונים שליליים ומחזירה אליהם את האיכויות שקיימות בטבע במימי מעיינות.

כיום משתמשים בכדורי פלסמה המכילים גז אורגן ומימן ומייצרים מתח של 40,000 וולט כדי ליצור שדה מתוּדר.

מי הכסף של אסף מוחתמים ב 96 תדרים מרפאים ממכונת התדרים של רייף לריפוי הגוף והנפש.

כך שמעבר לתכונות הידועות של מי הכסף יש להם גם תכונות ריפוי אנרגטיות עוצמתיות.

ניתן להשתמש במי הכסף גם בהתזה על העור ובאינהלציה, לבעיות נשימה.

כל הכתוב הוא בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי

עלינו לציין כי במקרה של מחלה עלייך להתייעץ עם רופא.

השאר תגובה

דילוג לתוכן