fbpx

נופצו חלונות ראווה בראש פינה ושמשות של רכבים שחנו בסמוך – הונחו בקבוקים עם חומר דליק בכניסה למלון ביסוד המעלה

במשטרת הירדן בראש פינה התקבלה לפנות בוקר תלונות לפיה: נופצו 3 חלונות ראווה של בתי עסק ו-3 שמשות של רכבים שחנו בסמוך במתחם קניות בראש פינה. שוטרים הוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירת הארוע.

צילום

כמו כן, לפני זמן קצר, התקבל במשטרה דיווח על כך שבכניסה למלון ביסוד המעלה הונחו 2 בקבוקים עם חומר דליק ופוזרו בסמוך עשרה כדורי 5.56. שוטרים הגיעו למתחם המלון אספו את הממצאים והחלו בחקירת שני המקרים.בשלב זה של החקירה לא עולה קשר ישיר בין האירועים, אך עולה חשד כי המעשים בוצעו בתגובה לגל המעצרים הנרחב בסוף השבוע האחרון שהמשטרה ביצעה בתחומי הכפר טובא זנגריה במסגרת מאבקה בתופעת גביית דמי חסות באיזור והחזקת נשק לא חוקי.

לפני כשנתיים שוטרי משטרת הירדן עצרו 2 חשודים מטובא בשנות ה-20 לחייהם בניפוץ חלונות הראווה במתחם "החאן" ותחנת הדלק "פז".בראש פינה. במשטרת ישראל אומרים שהיא תמשיך בפעילות כנגד העבריינים אשר פוגעים בעסקים באיזור תוך הפעלת כלל הכוחות והאמצעים הנדרשים להבאתם לדין.

תגובה אחת

  1. מעניין אם למפקד תחנת ראש פינה לשעבר יש קשר גם למקרה הזה.
    צריך לעשות בדק בית במשטרה ולראות אם יש להם עוד חברים שוטרים שמעלימים עיין ובעתיד יכנסו איתם שותפים

    כנראה שבזמן הקרוב לא יהיה מענה לבעייה מהמשטרה ובמקרה הזה כדי פטור את הבעיה צריך לשחק כמוהם
    אם אין פיטרון מהמשטרה אז אפשר למצוא פיטרון דרך העולם התחתון
    לבעל הבית של קניון ראש פינה לא חסר כסף והוא יכול להשכיר בלש פרטי שימצא את זה ששלח את האנשים ששברו ולשלם למישהו עם אירגון גדול יותר כמו יצחק אברג'יל או שלום דומרני שיתנו כדי שיתנו לו טיפול ויזהירו אותו שלא יתקרב למתחם הזה יותר

השאר תגובה

דילוג לתוכן