fbpx

איך תעצבו חתונה מושלמת תחת כיפת השמיים?

כל אחד מאיתנו מגיע עם שורה של ציפיות לקראת החתונה שלו או שלה. הרי אנחנו יודעות כי מהרגע בו קיבלנו את הצעת הנישואין, אנחנו עסוקות כבר באיך תיראה החופה ושמלת הכלה. העניין הוא שאנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את הדרך לעצב את החתונה שלך בדיוק כפי שאת מעוניינת לעצב אותה. נדבר על חופה תחת כיפת השמיים. מה כדאי לדעת על גני אירועים, מה הערך המוסף אותו תקבלו בחתונה במקום מהסוג הזה ומה כדאי לחשוב עליו כאשר אתם עוסקים בתהליכי העיצוב של האירוע המיוחד שלכם. נשמע לכם מעניין? קדימה, בואו נצא לדרך.

אז קודם כל, הגדירו את הצרכים שלכם במדויק

כדי שתוכלו לעצב לעצמכם את החתונה המושלמת, קודם כל, עוד לפני שאתם בוחרים היכן לקיים אותה, אתם צריכים לענות לעצמכם על כמה שאלות חשובות:

  1. האם יש משהו עליו אתם לא מוכנים לוותר? זה כמובן לא צריך להיות דבר אחד. אבל הנקודה היא שכבר ברגע הזה, אתם מתחילים לדמיין איך אתם רוצים לראות את האירוע שלכם. למשל, אם ברור לכם כי אתם רוצים לקיים את האירוע שלכם בטבע, אז לכתחילה תחפשו גן אירועים בטבע ולא אולם אירועים. זה אך מתבקש. כמובן, כדאי להתחיל להבין האם אתם מעדיפים לקיים חתונה בצהריים? אולי בבוקר? ככל שתהיו מדויקים יותר עם הצרכים שלכם, כך תצליחו לשרטט תמונה כללית אשר תעזור לכם לקבל החלטות נכונות בהמשך.
  2. האם יש לכם רשימה כללית של מוזמנים לאירוע: אתם עדיין לא חייבים לדעת בדיוק את מי אתם מתכוונים להזמין. אבל כאשר תהיה לכם רשימה כללית, תוכלו להתחיל להבין. האם אתם רוצים לקיים אירוע גדול או קטן? האם אתם יכולים לצמצם את הרשימה או שהעדפה היא לנהל את האירוע בקונסטלציה אחרת? כמובן, על פי הרשימה הכללית תוכלו להבין איזה גן אירועים בטבע מתאים לכם יותר. האם המקום מתאים לכמות האנשים בצורה מדויקת מבחינתכם.
  3. האם יש לכם דגשים בנושאים ספציפיים: למשל, יש מי שהמוזיקה הכי חשובה להם ויש מי שלא מוכנים להתפשר על העיצוב. כמובן שזה הזמן גם לתכנן באופן כללי את מסגרת התקציב כדי שהכל יהיה לכם יותר ברור. אגב, באותה קטגוריה היינו מכניסים שאלות ביחס למיקום. כולנו היינו רוצים להתחתן על הכנרת או במדבר. אבל כמובן, אנחנו רוצים למצוא מקום נוח עבור האורחים. אליו אפשר להגיע בלי יום שלם של נסיעה.

עכשיו הגיע הזמן לבחור את המקום בו יתקיים האירוע

כדי שתוכלו להמשיך ולתאם הכל עם שאר הספקים, אתם קודם כל צריכים שיהיה לכם תאריך. כלומר, אתם צריכים לבחור גן אירועים בטבע. כאשר אתם ניגשים לבחור את המקום המושלם עבורכם, שימו לב לכמה דברים. ראשית, היינו בוחרים כמובן מקום אשר מצד אחד עומד בדרישות, מהצד השני, עומד במסגרת התקציב שלכם. כאן גם המקום לציין כי בניגוד לאירועים המתרחשים באולם סגור, כאשר יוצאים החוצה, חלק משמעותי מהעיצוב מושפע מהאופן בו הסביבה הטבעית נראית. בין אם אנחנו מדברים על גן אירועים מוקף פרחים וירוק ובין אם מדובר על מקום הפועל על שפת הים. לנוף יש חלק משמעותי באופי של האירוע. אליו יש להתייחס כחלק מתהליך העיצוב וגם בתהליך הבחירה של המקום.

בנוסף, היינו בוחרים מקום בו האנרגיה טובה. כלומר, אתם רוצים להרגיש כל הזמן כי יש לכם עם מי לעבוד שם. כיוון שההכנות לחתונה לכתחילה, יכולות להעלות קשיים ואתגרים, טוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים אשר כבר הפיקו חתונה אחת או שניים. בקרו במקום, תראו איך אתם מרגישים והאם יש עם מי לעבוד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן