fbpx

פיזיותרפיה למבוגרים

צילום freepik/bl

מהי פיזיותרפיה?

פיזיותרפיה היא מקצוע העוסק בשיקום גופני של אנשים שתנועתם נפגעה עקב פציעה או מחלה. פיזיותרפיסטים מסייעים בשיקום התפקוד הגופני ומשתמשים במגוון טיפולים וטכניקות, כולל מניפולציה ידנית, עיסוי, פעילות גופנית טיפולית, אלקטרותרפיה (למשל, אולטרסאונד) ושיטות אחרות.

המרכז לטיפולי פיזיותרפיה עוסק בעיקר בשיפור היכולת התפקודית ואיכות החיים של אנשים עם פציעות או מחלות אקוטיות או כרוניות המגבילות את יכולתם לנוע ללא כאב. המטרה העיקרית של הפיזיותרפיה היא לשחזר תפקוד תקין של הגוף על ידי שיפור הניידות והפחתת הכאב; עם זאת, הוא גם מבקש לשפר את הבריאות הכללית על ידי התמקדות באמצעי מניעה כגון בקרת משקל והפסקת עישון.

פיזיותרפיה למבוגרים היא ענף של פיזיותרפיה העוסקת בשיקום מבוגרים. צורת פיזיותרפיה זו עוסקת במניעה, אבחון וטיפול בבעיות נוירו-שריר-שלד ולב-ריאה השכיחות יותר בקרב מבוגרים.

המטרה העיקרית של פיזיותרפיה למבוגרים היא לשפר את איכות החיים של המטופל על ידי מניעה או הפחתת כאב, הגברת התנועה, שיפור התפקוד והגברת העצמאות.

האם פיזיותרפיה למבוגרים שונה משל ילדים?

פיזיותרפיה למבוגרים היא סוג של פיזיותרפיה המתמקדת בצרכים של מבוגרים. זה יכול לשמש כדי לעזור עם מגוון רחב של בעיות, כולל כאבי שרירים ושלד, פציעות ספורט ומצבים כרוניים.

חשוב לציין כי פיזיותרפיה למבוגרים שונה מפיזיותרפיה לילדים. פיזיותרפיה למבוגרים תתמקד בדרך כלל בצרכים של מבוגרים מעל גיל 18, בעוד שפיזיותרפיה לילדים תתמקד בילדים מתחת לגיל 18.

פיזיותרפיה היא שיטת טיפול המסייעת לשיפור התנועה והתפקוד של המטופל. הוא מתמקד בשיפור התפקוד הגופני של אדם.

הטיפול נעשה על ידי אנשי מקצוע שהוכשרו בתחום זה ובעלי ידע על אופן פעולת גוף האדם. בדרך כלל, פיזיותרפיסטים עובדים עם מטופלים כדי לעזור להם להתאושש מפציעה או מחלה. הם עשויים גם לטפל באנשים הסובלים ממצבים כמו דלקת פרקים או כאבי גב, או כאלה שזקוקים לעזרה עם בעיות יציבה או שיווי משקל.

פיזיותרפיה למבוגרים היא ענף של פיזיותרפיה המיועד במיוחד לאנשים בני 18 ומעלה. זה יכול לשמש כדי לעזור לאנשים עם פציעות או מחלות שגרמו להם לאבד ניידות, לשפר את בריאותם ורווחתם הכללית ולמנוע פציעה עתידית.

כמה מהסיבות הנפוצות ביותר למבוגרים לחפש פיזיותרפיה כוללות:

כאב בגב התחתון

מתח שריר

כאב מפרקים

דַלֶקֶת פּרָקִים

כאב ראש/מיגרנה

פיזיותרפיה למבוגרים היא ענף של פיזיותרפיה המיועד במיוחד למבוגרים. זה שונה מפיזיותרפיה לילדים שכן ההתמקדות היא בצרכים האישיים של מבוגר.

פיזיותרפיה למבוגרים היא ענף בפיזיותרפיה העוסק בשיקום מבוגרים. זהו תחום התמחות בתחום הפיזיותרפיה המתמקד בטיפול ומניעה של הפרעות שרירים ושלד עצביים במבוגרים.

פיזיותרפיסט המתמחה בשיקום מבוגרים עשוי להיקרא גם פיזיותרפיסט למבוגרים, או פיזיותרפיסט למבוגרים. גופים פיזיים למבוגרים פועלים לשיפור הניידות, הפחתת כאבים ודלקות, שיקום תפקוד ומניעת נכות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן