fbpx

פירסינג הליקס

בטח ראיתם  הליקס לא פעם, בין אם זה נראה כפרט עדין או כאמירה נועזת, בכל מקרה הוא תמיד יהיה ממוקם לכיוון החלק העליון של האוזן ובעצם נותן לכם דרך קלה לשנות את המראה שלכם ולעשות אותו קצת אחר ואישי יותר. אז אם חשבתם לעשות פירסינג הליקס כדי להשלים את מראה האוזן שלכם, אז הנה דאגנו לתת לכם יותר פרטים על כך. אם שאלתם את עצמכם אם פירסינג במקום הזה כואב יותר מאשר פירסינג בשאר האוזן ומהו הטיפול שעליכם לנקוט בו לאחר מכן.

צילום freepik/ bl

מהו פירסינג הליקס

אולי ראיתם כמה פירסינגים ממוקמים במיקומים מעט שונים לאורך האוזן ותהיתם אם כולם כשירים בתור הליקס. ובכן, התשובה היא כן. פירסינג כזה הוא כל ניקוב לאורך רכס הסחוס העליון והחיצוני של מבחינה אנטומית, המונח הליקס מתאר את האזור הזה באוזן, אבל ישנם שמות למיקומים שונים לאורך העקומה. הליקס שטוח מונח על החלק השטוח של החלק הפנימי של האוזן שלך, בעוד הליקס קדמי נמצא על הסחוס הקרוב לפנים. ניקוב הכשת נחש על האוזן הוא כאשר יש לכם שני פירסינג לאורך האוזן כשהם קרובים אחד לשני.

אבל בינינו זה לא משנה בין אם אתה מחוררים את הקצה העליון או איפשהו ממש מעל נקודת האמצע של האוזן שלכם, עדיין יש לכם הליקס על האוזן.

האם פירסינג כזה כואב?

בואו נהיה אמיתיים לגבי כאבי פירסינג של הליקס. האם זה באמת כואב? האמת, הסבילות לכאב משתנה מאדם לאדם, אבל בדרך כלל  הליקס יכאב יותר ממקומות אחרים מכיוון שהוא פחות בשרני", יש לזכור כי אנחנו למעשה מנקבים את הסחוס, ורקמת הסחוס צפופה יותר, מה שיכול לדרוש יותר כוח כדי לחדור דרכה, וכתוצאה מכך קצת יותר כאב. אבל אתם בוודאי יודעים שהכאב הוא זמני, בעוד שהפירסינג החדש והיפה שלכם הוא לנצח.

כמה זמן לוקח למקום להחלים?

הריפוי הוא סובייקטיבי ותלוי בגורמים כמו הבריאות הכללית שלכם, רמות השינה והלחץ, ומשטר הטיפול לאחר מכן. שכן הגוף שלנו מגיב ומתאושש מגורמי לחץ פיזיים בקצבים שונים. אבל אם אתם עדיין רוצים לקבל הערכה ממוצעת, הרי שמדובר בלפחות חודשיים עד ארבעה חודשים. אבל, כדי שהפירסינג יתרפא במלואו, נדרשים שישה עד תשעה חודשים. כמובן שלוחות הזמנים של ריפוי ישתנו בהתאם לפירסינג הספציפי שלכם ולגוף שלכם. איך תדעו שזה החלים? פשוט מאוד, רגע שכל הפרשות, נפיחות, אדמומיות, התקלפות או כאב יפסיקו.

מה לגבי טיפול לאחר הפירסינג?

טיפול אחר הפירסינג באופן  נכון הוא המפתח לוודא שההליקס באוזן שלכם, לא רק נראה נהדר אלא גם ירגיש כך. לכן השתדלו להרחיק את הידיים מהפירסינג הטרי, וטפלו בו באמצעות משחה אנטיבקטריאלית. השתדלו גם לא לישון על ההליקס, מכיוון שזה משבש את הריפוי.

השאר תגובה

דילוג לתוכן